erotica80 *3boys1girl Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Noen som har...Fornøyd??? Sambo har så lyst på
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har det ikke, men jeg må bare spörre av egen erfaring i dette husholdet. Er ikke det sånn som er "göy" i noen mnd, så blir den stående på kjökkenbenken i samle stöv, för den blir satt lengst inn i ett skap? Eller er det kanskje bare min mann som vil pröve sånne nye saker å går lei etter en stund?
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Min mor kjøpte det til sin mann og han ble storfornøyd, det er vel over et år siden og den blir fortsatt brukt, både til å lage brus og bare vann med kulsyre... Så den støver ikke ned. Det må sies at de ikke har sluttet å kjøpe cola i butikken forde da, hehe, man kan aldri lage det samme hjemme.
Stine:-) Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Hei på deg. Jeg fikk brusmaskin i julegave i fjor. Ønsket meg det, og ingen kunne forstå hva jeg ville med det. Jeg har aldri brukt smakstilsettning i den, og lager bare kullsyrevann. Det er KJEMPE DEILIG. Vi har nesten sluttet å drikke brus her i huset, og dette fungerer godt som tørstedrikk. Går nok med noen flasker for dag ja. Godt å servere til gjester også, og mange har reist herfra og bare må ha en slik. Men som sagt, jeg lager bare boblevann, og har aldri brukt tilsetning, så kvaliteten på en eventuell brusdrikk kan jeg ikke si noe om
Gjøkeredet③ Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Jeg fikk den i sommer og bruker den veldig flittig.. Elsker boblevann/farris, så den går varmt her i huset.. Noen av de smakstilsetningene er jo kanskje ikke så veldig gode da, mens andre er ok.. Det blir liksom ikke like godt som Coca Cola og Solo osv, men det duger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå