Gå til innhold

Hvem burde ha vunnet Robinson??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si jeg hadde et lite håp om Britt Carin. Makan til sprudlende og takknemlig personlighet skal du lete lenge etter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også, likte henne kjempe godt, men så er hun nå sammen med vinneren, så da blir det vell noen goder på henne også :)

 

Synes forresten Kathrine burde ha vunnet en eller annen pris... se et innlegg over her :P hoho

Skrevet

Prisen for å se usmakelig ut?? :D Gurimalla så forferdelig!! Det verste er at hun sikkert syntes det er fint selv... Håper virkelig hun har noen gode, ærlige venner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...