Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg må si jeg hadde et lite håp om Britt Carin. Makan til sprudlende og takknemlig personlighet skal du lete lenge etter
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 jeg også, likte henne kjempe godt, men så er hun nå sammen med vinneren, så da blir det vell noen goder på henne også Synes forresten Kathrine burde ha vunnet en eller annen pris... se et innlegg over her hoho
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Prisen for å se usmakelig ut?? Gurimalla så forferdelig!! Det verste er at hun sikkert syntes det er fint selv... Håper virkelig hun har noen gode, ærlige venner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå