Gå til innhold

Jeg kjeder meg i hjel!!!

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg ligger på sofaen og bare skal hvile!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en maratonforestilling med hissig lungebetennelse på sensommeren i år, så skjønner jeg veldig godt hvordan du har det!

Sender mange varme tanker, og en god klem! God bedring!

:))))

Skrevet

Takk =)

Jeg trenger noen oppmuntrende ord nå =)

Skrevet

Du får finne deg noen gode julefilmer, noen gode bøker, kryssordhefter og slike ting og så går den ene dagen etter den andre. Hvorfor skal du bare hvile??

Skrevet

Jeg har brukket 1 og bristet 1 ribbein. Hadde et lite (så lite har det tydeligvis ikke vært da) men uansett uhell med bilen sist mandag. Følte meg fin og sto på som vanlig i desember med travlelt og bånn gass hele dagene.

Så jobbet vi litt hardt i fjøset på lørdag og da har jeg antagelig slått opp ribbena for våkna på søndag og klarte ikke trekke pusten uten at det stakk og klarte nesten ikke gå og det var ikke snakk om å hikke eller rape eller noe som helst.

Legen kom og sendte meg til sjukehuset og der fikk jeg konstatert ribbeinsbrudd. Skal egentlig ligge på sofaen i minimum 3 uker.

Det passer slett ikke nå!!!! =( =(

Skrevet

Hvilken tålmodighetsprøve! Men på den andre siden så kan du nyte å bli oppvartet hele jula! Eller kanskje ikke?

Pass godt på deg selv, fordyp deg i en bok og skriv gjørelister til mannen din og alle som tilbyr hjelp.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...