Gå til innhold

En tom luke i julekalenderen (SKRIK)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man?

Kjøpte Kaptein Sabeltann kalender til 3 åringen. Den er stor suksess, men nå begynner den å sprike litt og da ser mor til sin store forskrekkelse at det ikke er noen gave i luke 23..... KRISE.

Noen som har denne som klarer å se hva som skulle ha vært der?

For et bagatellmessig kjempeproblem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre. Hel kaledneren er nå nøye gransket. de gjenværende lukene har kun en ting hver og ikke noe andre steder heller. den kan heller ikke ha falt ut for den har vært på kjøkkenbenken heletiden og vi har åpnet sammen med han

Skrevet

Det er ikke 3 åringen som har tatt den da? Jeg forsynte meg alltid av julekalenderen min når de voksne sov,da jeg var lita jente;)

Skrevet

er luken lukket da???

for hvis den er det, så må det vel gå ann å gå i butikken for å få en ny eller noe. om de har flere igjen nå da. for da ser vel de at den ikke er åpnet?

Skrevet

Ring produsenten så sender de deg sikkert ny. En treåring klarer ikke alene å åpne julekalender for deretter å skjule leken for mor og far og kamuflere forbrytelsen på kalenderen, og hvertfall ikke ikke røpe seg;-)

Skrevet

Nei, treåringen har ikke tatt den. Vi har åpnet sammen med han hele veien bl.a. for å unngå dette. Utenom det har den vært utilgjengelig. Luken er ikke åpnet heller. Jeg handlet i den samme butikken i sted og de var mikroskopisk intressert i å hjelpe. de foreslo å bytte den til en ti kri\onserssjokoladekalender i stedet elller å gå rundt i andre butrikker for å kjøpe ny :(

Skrevet

Finner ikke noe produsent navn på den, annet en terje Formoe.

Har forsøkt å ringe Kaptein Sabeltann AS....

Mye styr for mikroproblem.....som egentlig er svært kritisk :)

Skrevet

Kjøp en liten ting, og prøv å lirke den på plass gjennom en annen luke.

Hvis du ikke vil kjøpe ny så tviler jeg på at fabrikanten har tid til å få fikset problemet før 23. kommer... Og da blir det jo helt krise hvis luka er tom :)

Skrevet

Nettopp... da slår krisa inn for fullt (og da blir nok finanskrisa som blåbær å regne)

Har lurt på hva slags KS ting jeg kan få inn der, men nå tror jeg at jeg skal lirkeut tingen fra 24 og legge på 23...også skal jeg lage et skattekart over huset her som han kan gå på skattejakt etter. Så får jeg kjøpe en KS dings som jeg kan gjemme et sted uanhengig av størrelse.

Det blir morro...., men er egentlig litt mot mine prinsipper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...