Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Nå er det sånn at jeg har 2 svigerinner,som har bygget hus og har det veldig flott .Dem har bedt oss på middag flere ganger ,og da er det helt kongelige bord dekkning.ordentlig flottte hus. Og da føler jeg meg flau som har et spisebord som er gammelt og 2 av stolene har hunden gnagd på hehe. Vi leier foreløpig ,da vi også driver å bygger,og sambo mener vi ikke skal kjøpe noe nytt før vi flytter. Gulvene er helt ille jeg har nesten ikke noe pynt på veggene,jeg har heller aldri hatt så god råd,før nå i seinere tid. Men nå er det byggingen .Derfor synes jeg det er flaut å be dem hit ,med tanke på hvordan det ser ut . Må også si at vi har senga på stua huff.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Bare hev deg over det. Hvordan man har det i stua sier ingenting om man er et bra menneske eller ikke. =)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Vi hadde en byggeperiode på 2 år, og da hadde vi ikke noen hjemme på middag i leiehuset, for å si det sånn..Men har tatt igjen i ettertid..Rett og slett fordi vi synes vi må "gi tilbake" såpass for alle middager vi har vært på hos søsken og venner ) Men det er jo koselig,- og noen gang tilbød vi oss å stille med deler av maten eller all drikke f.eks da vi ble bedt bort, og forklarte at det var siden vi ikke kom til å invitere tilbake med det første. pga plassmangel og påvente av nytt hus ) Ingen sure miner av denn grunn.. Det er som regel verst for en selv. Til jul skal vi nå ha alle mine søsken m familier og mine og hans foreldre på middag. Da får vi tatt igjen litt ) Gleder meg jeg iallefall )
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 takk for svar begge to.Ja vi har tatt med mat og noe god vin vi også ,og samboeren min sier dere får komme til oss når vi har bygget ferdig ,men synes det er litt vemmelig liksom,å ikke be dem men men .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå