Espoir Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg gjør det aldri, men det skjer rett som det er at sambo kjører volumet opp.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Her er det motsatt, dessverre...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Ja det hender. Vi er like gode der. Ingen av oss er perfekte så...
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Ja, det hender ... og 99% av gangene er det meg som går i fistel ;-S Gubben er forbannet rolig og avbalansert, men det er kanskje akkurat det som skal til for å handskes med "fru kortlunte".
erteposen + 4 Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Vi går opp i toneleie når irritasjonen tar over, og hever nok litt stemmen også. Vi har aldri hatt en rope krangel, men barna vet når vi blir irritert. Eldstemann sier til faren at nå må du plukke opp underbuksa di før mamma blir sint i stemmen:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 jeg jobbet med en som aldri ble sint før. det syns jeg var ordentlig skummelt. forventet hele tiden at hun en dag skulle sprekke totalt.
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Ja, men motsatt her og! Han er så glemsk at jeg får spader innimellom.. Så stort sett går det i slik: Er det mulig??? Åååååhhhhhh!!! Herregud! Glemte at jeg skulle jobbe da? Glemte å ta med dressen i bhg? Glemte at dere skulle på avslutning? Glemte at du skulle dit? Glemte å handle? Glemte å ta på pysj? Glemte å kjøpe brus? Glemte at vi skulle på middag? Glemte at jeg skulle på julebord?? Glemte at du skulle kjøpe bursdagsgave?? Glemte at jeg har bursdag?? Avsluttende kommentar: Du er ikke sann asså! Seriøst, ja, jeg mener det! He he, ler av meg sjæl!
Joikaboll@ Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 Sånn ca hvert 3. minutt... haha..... jeg får helt nåja når jeg snakker til han og han er "bortevekk" i avisa eller tv`n.
solei Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 Ja,hissig stemme blir jo automatisk høy..men langt ifra skriking. Vi diskuterer helst,kaller det ikke krangling.
sykkelpumpe Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Å ja da...Men det er lenge siden vi har hatt en skikkelig krangel. Det blir mer diskusjoner, med litt temperatur, og da skrur vi opp lyden litt:)
Mammapudding Skrevet 15. desember 2008 #11 Skrevet 15. desember 2008 Støtt og stadig..er veldig temperamentsfulle begge to, men det går heldigvis fort over da:) Desverre virker det som om Leah har arvet temperamentet vårt;)
~mamma~ Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 Nei. kan ikke huske at det har skjedd i vårt 8årige samliv. Det betyr ikke at vi ikke blir irriterte på hverandre, men ingen av oss er av typen som hever stemmen.
TurboMaria Skrevet 15. desember 2008 #13 Skrevet 15. desember 2008 Hvis jeg bare er irritertså kan jeg heve stemmen. Er jeg orntlig sinna, så trekker jeg meg helt tilbake og sier ingenting. Samboer hever aldri stemmen. Men det er bare fint å ha en som klarer å holde hodet kaldt.
Anne-B. Skrevet 15. desember 2008 #14 Skrevet 15. desember 2008 Ja, vi gjør nok det. Blir alltid venner igjen, men det er en liten tankevekker å få beskjed fra femåringen om at nå får vi være venner og ikke krangle. Vi kunne ha trengt å gå i barnehage vi og, tror jeg.
Mamma til to tette Skrevet 15. desember 2008 #15 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er hissigproppen som kan bli skikkelig sint og vips så er det over. Mannen er roligheten selv men når han først blir sint så lytter jeg. Utfyller hverandre veldig bra egentlig, var sammen med en annen hissigpropp tidligere og vi kranglet hele tiden. Mannen biter ikke på hvis jeg er stresset og hisser meg litt for han vet det snart går over.
wirre;o) Skrevet 15. desember 2008 #16 Skrevet 15. desember 2008 jeg er lavmælt- mest for å "heve" meg over sambo's ukontrollerte sinne... men de gangene jeg hever stemmen, taper jeg uansett.
aomeg Skrevet 15. desember 2008 #17 Skrevet 15. desember 2008 Klart vi gjør det.Greit å rense luften av og til.Det er ganske normalt (innenfor visse grenser)
Alba44 Skrevet 15. desember 2008 #18 Skrevet 15. desember 2008 Her er det jeg som er den med temperament... :-/ Prøver å roe meg og unngå hevet røst da...hehe... Han hever aldri stemmen til meg. Rolig og behersket fine mannen min )
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #19 Skrevet 15. desember 2008 Tja vi kan en skjelden gang ha en liten topp, når vi diskuterer det vi måtte være uenige om. Som sagt, ikke ofte, og ikke usaklig hyling/banning/utskjelling.
Gidder ikke! Skrevet 15. desember 2008 #21 Skrevet 15. desember 2008 Veldig sjelden. Det hender at jeg blir en smule frustrert når jeg skal ha han opp av seng og han svarer "jada, kommer nå" for 20. gang, da hender det jeg roper litt:) Kan'ke huske sist han hevet stemmen gitt.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #22 Skrevet 15. desember 2008 Ja, da det skjer her rett som det er. Jeg er den som oftest går i fistel, mannen er rolig og avbalansert! Jeg roer meg fort da og er oftest flinkt til å si unnskyld :-)
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #23 Skrevet 15. desember 2008 Han kan være bråsint når småting går på tverke, eller det er rotete der han skal gjøre noe, f.eks på kjøkkenbenken. Da kommer det gjerne en liten "FAEN I HELVETE" eller noe saftig på nordnorsk.. Jeg syns det er ubehagelig og unødvendig å hisse seg opp sånn til stadighet, men jeg har skjønt at det ikke stikker særlig dypt så jeg overser det bare. Oss i mellom har vi aldri hatt en skikkelig krangel, men vi har vært irriterte på hverandre - og vist det også, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå