Synn(d)e Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Det har nå demret for meg ..at det snart er jul. Ikke ett kort er skrevet, ikke en gave er kjøpt, ikke et rom er vasket (det er ikke såååå farlig..rundvasker om sommeren), mannebeinet jobber overtid 3 kvelder denne uken, hmm....jeg må skrive meg en liste tror jeg, det hjelper nok! *Gaaaahhhh*
Patetica fåkksi Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Den rompa har jeg ikke sett på en stund!
Synn(d)e Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Nei, men her er den altså Må passe meg i julestresset så den ikke blir mindre.
Anne-B. Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Er det en rumpe? Jeg trodde det var et par mugger i stram push-up. Hva innlegget angår: Jeg vet hva du mener. Jeg har ikke kontroll på noe, så i år ga jeg beskjed til min samboer at han fikk ordna gaver til sine, så tar jeg mine etter eksamen, siden vi likevel skal til min slekt i jula. Jeg vet ikke hvem som har fått julekort engang, enda det er jeg som har skrevet dem. Jeg tror han overholder sendeplikten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå