Gå til innhold

Hei alle sammen!


lisstupp

Anbefalte innlegg

Ser det er veldig stille her inne om dagen. Sikkert fordi alle er opptatt med juleforebredelser :-)

 

Vi gleder oss til å feire jul med to unger, ei på snart 6 år og en på nesten 7 mnd. Blir spennende. Vi ønsker oss en rolig familiejul sammen med besteforeldre og håper på litt mer ake snø.

 

ønsker alle en riktig god jul og alt godt i det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Er veldig stille her om dagen, men som du sier så er vell alle opptat med julen ja.

 

Selv er jeg ferdig med det meste og bare nyter førjuls dagene nå. Gleder oss til å feire Jr's første jul samme med oss og storesøster er i fyr å flammer om dagen og vennter på julenissen.

 

En riktig god jul til deg og dine

og alle andre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det ikke mye liv... Titter innom nå og da, men er lenge siden jeg har lagt inn noe innlegg.

Og jula nærmer seg jo og det er jo en smule hektisk høytid!

Ha en flott førjulstid!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må liksom kikke innom noen ganger jeg også! Synes tiden går så altfor fort! Tenk at det er et år siden jeg pyntet tre med mage, og nå sitter det en kjekk liten gutt og venter på sin første juleaften i dress med sort tversover! : ) Storesøster som er 14 måneder eldre har altfor mange julekjoler, akkurat som sist år! Koselig med småtroll å pynte... Gavene er kjøpt... duften av grønnsåpe har begynt å spre seg, pepperkakene er i boks... Ute er det plenty av snø, mannen som jeg er fantastisk glad i er noen få timer vekk fra juleferien sin... Ser frem til tid til kos sammen... Noen ganger er livet bare all right!!!

Ha en fantastisk flott jul alle sammen!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...