Gå til innhold

Kynnere på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt i 4-tida våknet jeg opp av at jeg hadde vondt nederst i magen. I tillegg våknet 2åringen vår så jeg var innom rommet hans for å bre over og si at det var natta enda. Jeg la meg igjen, leste litt siden jeg kjente meg så våken. Så ble det vondt i magen igjen som gikk over etter litt. Dette kom flere ganger.

jeg var usikker på om det var kynnere for det kjentes ikke ut som de jeg har en sjelden gang når jeg er oppreist. Det kom og gikk, men virket ikke som om det var jevne mellomrom. Til slutt forsvant det for jeg sovnet, men jeg var faktisk livredd for at det var begynnelsen på rier jeg kjente.

Jeg er i uke 30 og venter tvillinger så jeg er vel mer redd for ting som kan skje enn jeg var med bare en i magen.

Er det vanlig med kynnere på natta? Jeg trodde de kom når man hadde stått eller gjort for mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bærer jeg ikke på tvillinger (takk og pris :)) men er fullgått uke 36. Den siste uken har jeg hatt veldig mye kynnere, både når jeg er i aktivitet og om natta :( Det hjelper litt å skifte liggestilling og bruke varme. Det er også vondt nederst i magen, i området på høyden med hårfestet.

Men det er jo greit å ta en sjekk, om du er bekymret.

Skrevet

Jeg våkner hver gang jeg snur meg på natten pgs kynnere. De kan komme ganske jevnligog være vonde og dette kan være helt normalt. Vi er visst forskjellige og kjenner kynnerene ulike på kroppen. Men jeg er enig at det er bedre å ta en sjekk så du ikke trenger å bekymre deg. Her på sykehuset sider de det er bedre å komme en gang for mye enn å lure.

Lykke til

Skrevet

Takk for svar.

Jeg skal på sykehuset for sjekk på fredagen uansett, så jeg venter til da hvis det ikke blir mer og mer. Kanskje jeg skal kjøpe sånn varmeflaske og legge mot magen? Så de hadde sånne med pels på, de så gode ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...