Gå til innhold

Noen som har prøvd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Separasjon, for så å prøve igjen senere? Noen år etterpå for eksempel?

 

Vi må separeres fordi vi bare ikke kan bo sammen. Er utrolig teit, fordi vi er gode venner når vi er på avstand (i telefonen krangler vi aldri), men med en gang vi sees bygger det seg opp en syk krangel. Har ikke vært i samme rom uten å krangle på flere år.

 

Så vi har kommet fram til at vi ikke kan bo sammen, men kan være venner og samarbeide tett om barna. Det er bedre enn å bo sammen for syns skyld. Og hvis vi finner ut av det senere, kan vi begynne HELT på nytt igjen, med mindre vi finner ut at vi vil forbli atskilt da. Noen som har erfaring med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...