Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Separasjon, for så å prøve igjen senere? Noen år etterpå for eksempel? Vi må separeres fordi vi bare ikke kan bo sammen. Er utrolig teit, fordi vi er gode venner når vi er på avstand (i telefonen krangler vi aldri), men med en gang vi sees bygger det seg opp en syk krangel. Har ikke vært i samme rom uten å krangle på flere år. Så vi har kommet fram til at vi ikke kan bo sammen, men kan være venner og samarbeide tett om barna. Det er bedre enn å bo sammen for syns skyld. Og hvis vi finner ut av det senere, kan vi begynne HELT på nytt igjen, med mindre vi finner ut at vi vil forbli atskilt da. Noen som har erfaring med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå