barbalala Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er gravid med nr. 2, og mine symptomer så langt er ekkel smak i munn, uggen, litt stikkinger i magen. I tillegg er jeg uvanlig trøtt for tiden, men ofte tar det veldig lang tid før jeg sovner om kveldene! Er det mange her i inne som har termin i august? Hadde vært koselig å slå følge fremover :-)
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Hei Jeg er og gravid med nr 2. Har nesten ingen sympt. Ikke kvalm, noe jeg var sist, men er trøtt og sovner ikke før langt på natt og våkner kl 06 hver morgen. Har termin 16 august. Når har du termin?
14.12.test ;-) Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er gravid med nr. 1 og er også velig trøtt. Sovner ikke før langt utpå natta. Jeg har termin ca 16 august.
barbalala Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2008 Har termin ca. 15. august :-) Rart dette at det er så vanskelig å sovne om kvelden ? Kan ikke huske at det var sånn forrige gang.
Allegra -med gullspira- Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Skikkelig trøtt...kunne sovet hele dagen..småkvalm, men har ikke satt igang for fullt..bare venter på det da, siden jeg var så kvalm sist.. småstikking i magen nå og da..hmm..hatt litt vondt i hode, og blør når jeg pusser tenner.. Termin 15-17 august..hehe litt usikker på syklusen min nemlig.
14.12.test ;-) Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 For min del trur jeg det er fordi jeg blei så oppspilt da jeg fikk vite den store nyheten, føler meg som 4 år natt til julaften. Mange tanker som surrer rundt. Ellers er jeg bare litt kvalm og ømme bryster.
kattra Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er også gravid med nr 2 og termin 20.august. Lite symptomer (trøtt, mistet matlyst, men ikke kvalm), men sist gang testet jeg vel positivt ca på denne tiden og hadde bare vært veldig trøtt og veldig ømme bryster på det tidspunktet. Kjenner ingenting i brystene nå, men ammer litt enda så kan jo være derfor. Var kvalm hele dagen sist og kastet opp ca hver 3 dag til 12 uker, men husker ikke når det begynte, bare at det ble gradvis verre. Har dere noen følelser om kjønn? Har gutt fra 07 Lykke til videre!!
barbalala Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2008 Jeg blør også i tannkjøttet og litt fra nesen innimellom, og det husker jeg fra forrige svangerskap også. Blir kvalm hvis jeg anstrenger meg eller stresser, så jeg prøver å ta det mest mulig mer ro. Jeg er gravid etter IVF-behandling og har satt inn to egg.. og har en liten følelse om at det fortsatt er to inni der! ;-) Har en gutt fra 04, og har prøvd å bli gravid siden 2005, så dette er virkelig Verdens Beste julegave :-) Skal på UL på nyåret, blir spennende! Blir koselig å følge dere videre:-)
nick_317069 Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 hei jeg er gravid med nr4 og har termin 24 august.er småkvalm,stikkinger i magen og ofte trøtt og sliten,ellers har jeg det bra,men ikke alle lukter jeg klarer,har barn i alder 2,4 og 6 år
~ spiren ~ Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Heihei Jeg er i begynnelsen av uke 6 nå. Forløpig termin 19. august. Er kvalm, veldig svimmel. Trøtt, og blir veldig fort sliten. Og klarer ikke lukten av kanel =S Hehe.
....().... Skrevet 15. desember 2008 #11 Skrevet 15. desember 2008 Hei. Skrev akkurat en innlegg her om søvnproblemene mine. Får ikke sove. Sånn var det ikke sist. Har termin 16. august. Har ellers ømme pupper, stikkinger i magen, kvalm når jeg er sulten, TRØTT, blødende tannkjøtt, kviser (huff) osv.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 Heisann.augustbarn her og,har termin 3.ca :)mangler heller ikke på symptomer,er veldig kvalm,har ømme pupper og stikkinger i magen.Energi er det også helt tomt for,blir snart gal av å være så trøtt hele tiden..
gm&linnea Skrevet 15. desember 2008 #13 Skrevet 15. desember 2008 Heisann!! Termin ca 16 jeg også.. Har ikke så mye symtomer ennå, men er veldig trøtt og ganske kvalm når jeg er sulten.. Er første gang, så jeg er ganske ufokusert og surrete om dagen.. Får liksom ikke gjort noe.. Passer veldig dårlig nå før jul
Kinemor85 Skrevet 15. desember 2008 #14 Skrevet 15. desember 2008 8+2 jeg da. Første gangen Kjempe trøtt,ømme bryster og konstant vondt i hode. Men jeg koser meg ved tanken på lille spire,som nå er ca 11-14 mm
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 15. desember 2008 #15 Skrevet 15. desember 2008 Her er terminen 17 august. Tok test i dag etter noen uker med misstanker. Utrolig ømme bryster "lagt" på meg rundt livet, uten at det synes på vekten, står å brekker meg når eg skifter bleie på lille frøkna mi, TOTALT teflonhjerne og er vist litt rar i hømøret i følge min mann og som flere... får ikke lagt meg på kvelden og utroooolig trøtt neste dag, selv om jeg var våken som et lys kl 06.00
Curly-mor :) Skrevet 15. desember 2008 #16 Skrevet 15. desember 2008 Jeg venter nr 4 og har termin 12. august Formen er veldig bra så langt, litt øm i puppa og har noen stikninger og også noen kynnere innimellom faktisk. Hadde håpet jeg skulle slippe de enda, men heller kynnere enn kvalme.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #17 Skrevet 15. desember 2008 Jeg venter min første,og er også veldig trøtt om dagen... har det veldig vanskelig for å stå opp om morgenen... Ellers har jeg veldig vonde pupper, støl i magen og en ubehagelig kvalme som kommer og går men jeg tar det med et smil,og nyter tiden jeg har i vente
sirkeline77 Skrevet 15. desember 2008 #18 Skrevet 15. desember 2008 Hei! Jeg venter nr to -endelig etter mange års prøving! Har termin 13.august. Er fryktelig trøtt, kvalm,"mensmurringer" men som har avtatt noe og gått mer over til stikkninger og har humørsvingninger av en annen verden...stakkars de som er rundt meg! Har også en lei tendens til å våkne rundt 03.30 og får ikke til å sove igjen- blir jo ikke noe mindre sliten av det liksom!
14.12.test ;-) Skrevet 15. desember 2008 #19 Skrevet 15. desember 2008 Så var det med å få sove om natta da , håpløst. Følte meg trøtt , men når jeg hadde lagt meg så følte jeg meg lys våken. uff
siljus25 Skrevet 16. desember 2008 #20 Skrevet 16. desember 2008 Gravid med min første...Veldig kvalm stort sett fra morgen til ettermiddagen,men kaster ikke opp.. ømme brystvorter, puppene har blitt en størrelse større allerede, litt sånn småstikkinger i magen, trøtt og kanskje verdens lykkeligste!!! Har termin ca 15 august..
Lady lovely locks Skrevet 16. desember 2008 #21 Skrevet 16. desember 2008 Jeg er gravid med nr 2 4 uker og 6 dager på vei og har termin 22.august. Godt å høre at jeg ikke er alene om å være trøtt. Føler meg helt utslitt og slapp i kroppen hele tiden. Hadde ingen symtomer med første mann før jeg var i 5 mnd. Hadde vært morro å hvite hvor dere andre er fra. Jeg bor like utenfor Drammen.
barbalala Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #22 Skrevet 16. desember 2008 Gravid med nr. 2 (gutt fra 2004) Jeg er 37 år og bor i Oslo. Termin ca. 15. august.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 16. desember 2008 #23 Skrevet 16. desember 2008 Jeg er gravid med nr 2. Har prøvd i mange år og endelig lykkes det etter fryseforsøk. Er nå 6+1 uker på vei. Termin er ca 12. august. Jeg er mye kvalm, spesielt tidlig på dagen. Svimmel, uvel, trøtt, stikninger i magen, ømme bryster, mørke brystvorter.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 16. desember 2008 #24 Skrevet 16. desember 2008 Jeg er 5+0 eller 5+1 idag, Er jeg i uke 6 da? Jeg har iallefall ingen barn fra før. Ble uplanlagt gravid i mars08 men hadde SA i uke 5(4+5) Termin er 19 eller 20 august tror jeg (senest 20 august iallefall...) Jeg har veldig vondt i ryggen, begynnende bekkenløsning. Er ekstremt trøtt, veldog humørsvingninger, spreng i puppene, ømme brystvorter(ikke bryst) og får ganske ofte mageknip.... Er litt uggen i magen også... Men det er ryggen og trøttheten som er verst....(+humøret da..hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå