BABYGULLET070109 Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 matheo:) ingen som har det navnet der vi bor å jeg og sambo syns begge det var et fint/spessielt navn til en liten gutt:) hva syns dere? 23 dager til termin å jeg og sambo er såååå uenige på navn å dette er det eneste vi begge (kanskje) liker:)
Lillenille + Prinsesse Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Veldig fint navn, Theo og Theodor er også fine etter min mening Det å velge navn før fødsel kan være ganske svært. Gjordt dette selv 2 ganger og begge ganger passede navnet IKKE til den lille gutten som kom ut. Så kansje i bare skal vente å se hvem som kommer ut Ville så gjerne ha hatft en gut som het Noah men ingen av mine gutter som dette passede på så de hetter Oliver og Marius
BABYGULLET070109 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 hehe.ok:) ja det blir spennende...vår skulle egentlig hete noah også, men venninna mi fikk en gutt igår å jett hva han skulle hete???jo noah:) hehe...vi får bare vente å se:) jenta mi heter emilie å detbestemte jeg meg for da jeg fant ut atjegvar gravid:) mye vanskeligere med guttenavn synes jeg...
ditte&malusken&lillebror Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har alltid elsket dette navnet og brukt et par år (begynnte da jeg var gravid med datteren, min før jeg visste hun var jente) på å presse det på mannen min som ikke likte det først i det hele tatt. Nå når jeg har en gutt i magen og det er mindre enn en måned til termin elsker mannen min det, mens jeg plutselig er blitt veldig usikker. Synes kanskje det er litt "pompøst", og ønsker meg et litt mer jordnært navn til gutten min. Men siden vi ikke klarer å bli enig om noe annet navn så ender nok guttene våre opp med det samme navnet hvis dere bestemmer dere for Matheo:)
smurf 77 * har født Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 hei, jeg synes matheo er nydelig. vi har en datter mathea og en sønn theodor, og synes at matheo til marsgutten vår blir litt likt de to andre navnene, men det er veldig fint. har tenkt på det selv! nå står vi helt uten forslag til marsgutten vår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå