råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 hvilken oppskrift bruker du? hvordan gjør du det?
ApriIbaby Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg driver å lader opp til å komme igang. Synes smultringer av røre er mye bedre enn av deig, da...men da må man jo ha sånn slippe-ringer-ned-i-smulten-ting som jeg sitter og lurer på hvor jeg kan få kjøpt *har egentllig ikke lyst å reise ut i dag*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå