Gå til innhold

Irriterer meg grønn i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg har nevnt det før, men saken er hvertfall den at kusinen til mannen min har fått låne det gamle huset vårt mens hun og mannen hennes er i landet for å strøjobbe og tjene til livets opphold(de bor vanligvis i Spania, men bedriften de har der går ikke rundt så de er her et par ganger i året for å tjene noen kroner).

Mannen min tilbød dem å bo i huset vårt i høst frem til nyttår; greit at det ikke sto helt tomt, og de tilbød seg å gjøre ferdig litt småtteri som sto igjen av oppussingsarbeidet.

Men hun tar seg altså sånn til rette - styrer på og rydder i alle skuffer og skap og rydder vekk våre ting&pyntesaker, ting som ungene har lagd og står/henger fremme stappes inn i skuffer og skap og alt hun ikke vil ha fremme kastes inn på et par rom som nå er helt overfylte. Jeg vet ikke lenger hvor noen av tingene mine er hen!

Og hver gang jeg er der oppe i fbm jobb, står det et lite lass i gangen med saker&ting fra skuffer og skap som hun syns at jeg burde ta med meg nedover. Ut i fra det jeg ser hun setter frem, vet jeg jo at hun bla.a har endevendt boden siden et par av sakene sto bakerst/underst der inne....

På toppen av det hele har de bare gjort sånn ca 1/5 av det de har sagt de skulle gjøre, resten av tiden går med til å kose seg i sofakroken(og tydeligvis snoke i hver eneste krik og krok).

Men det er jo ryddig og strøkent, da - det blir fine bilder til salgsannonsen til våren...

Glad det er nyttår snart! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæsken!!! Det må jeg si..........hadde vel antageligvis hoppet i taket og blitt lyn forbannet over at andre skulle snoke i mine saker og ting. Det er jo toppen av frekkhet!

Og i tillegg ikke holde seg til avtalen...........hrmpf.............hadde det ikke vært for at bildene blir bra, så hadde de kanskje ikke vært der så lenge;-D

Skrevet

Jeg hadde blitt så irritert at det hadde kommet damp ut av ørene mine!

Himmel og hav.... rote i andres ting uten tillatelse er absolutt ikke greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...