♥tosmåtroll♥ Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 som ennå er kjempebeskymra for å miste? Og hvordan er formen deres jenter? Når skal jeg begynne å føle meg som meg selv igjen? Går rundt med superkvalme,er hissig, ler og gråter om hverandre! Slitsomt!!! Andre som kjenner seg igjen?
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er i uke 11. Hadde det ikke vært for kvalmen og at jeg har kastet opp siden midten av november, så hadde jeg faktisk ikke merket at jeg er gravid. Men så jo den lille på UL på onsdag og hjertet banket og alt så vel ut. Jeg hadde jo forventet MASSE murringer i magen, humørsvingninger og ømme pupper, men nei da. Her er det som sagt bare kvalmen som er et mareritt. Håper virkelig den går over snart. For nå går jeg rundt og er "dopa" på kvalmestillende
Stine? Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Heisann:) Er i uke 11 her også Er ikke sååå bekymret for å miste, har sett det lille hjertet på UL banke, og da er vell sjansene kjempe små Er i fin form, har sluppet unna kvalmen så eneste jeg kjenner er ømme/tunge pupper og en ekstrem trøtthet:P Er noen times søvn iløpet av et døgn ja:)
b10na&lillegull Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Jeg lurer rett og slett på om jeg har mistet og ikke merket det jeg, kan ikke tenke meg noe verre enn å finne det ut på ord. UL! Er 11+3
liten spire Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 hei er i uke 11 formen min er kjempe fin . hadde det ikke vært for att magen vokste ville jeg ikke trodd jeg var gravid. har ikke hatt noen symptomer denne ganen. verken ømme pupper kvalme eller trøtt skulle nesten tro det var innibilt . men har både sett den lille og hørte hjerte banke i dag så det er en liten baby der inne Dette er nr 4 å alle svangerskapene har vært forskjellig i forhold til form osv. gleder meg til å komme meg over i 2 trimester kansje jeg blir litt sikkrer på att alt går bra lykke til
FruAkilles Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Vi er også i uke 11! God bedring til alle! Inkludertt meg sjøl! HUskl å pleie dere sjøl i denne førjulstiden.... hos meg var det så eksremt at jeg ble sykemeldt, så SLAPPER av hjemme nå ut året. Dette er den "værste" perioden for de fleste! Hold ut ;0) Sooov så mye dere kan, gå turer og beveg dere! Kjenner til det hormonelle, ho ho Jeg eksploderte virkelig og holdt på å kverke samboeren min da han skulle til å slå av Prison Break MIDT i en episode! Enda jeg så den på DVD! Han bare tulla med meg da, nærma seg knappen.....så lærte han da, kremt- at det gjør han ALDRI igjen! Hihi familien går litt på nåler om dagen!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2008 hehe...kjenner meg igjen der ja!! Har aldri vært så hissig i mitt liv!! Blir sikkert morsomt å tenke tilbake på en gang!! :-)
første lykke Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 fler førstegangsgravide som har fått mage?? er 11+1 og måtte dra på meg mammabukse idag.. den er litt for stor selvsagt, men de vanlige buksene er trange ja!!
Mamma´n til lillemor Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 Yes, to dager til jeg er i uke 12! Er fortsatt bekymra, jeg ogås. Ringte til legen i dag for å få svar på prøvene fra 1. kontroll, men de hadde ikke fått alle, så må prøve igjen på onsdag. Er fortsatt litt trøtt og uggen, selv om det har begynt å avta litt. Men jeg vil gjerne få bekrefelse på at alt er normalt, hcg og sånt. Får bare smøre meg med tålmodighet..... Håper det går bra med oss alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå