Hikken Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg skal være hjemme ett år til med lille :-D Hun er riktignok bare fem mnd enda så er jo en stund igjen av permisjonen min, men har lenge bare gått å gruet meg til å putte lille plutten i barnehage når hun blir ett. Men nå slipper jeg det! :-D Wohooo!
polarn & pyrene Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Så morsomt da. Man må jo passe på nå om man har råd til det, for det er nå de er små og denne tiden får vi ikke igjen. Har nemlig tatt samme beslutt selv, skal også gå hjemme 1 år til nå. Poden min er 7 mnd nå.SÅ han begynner ikke i bhg føre i august neste år.
Hikken Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Deilig :-) Ja, hvis man har mulighet så må man absolutt gjøre det! Hos oss må vi nok gå fra lambi dopapir til first price-sandpapir og litt andre greier, men skal nok gå finfint :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Juhu!!!!! Er spent på hvordan situasjonen vår blir. Mulig jeg må skaffe en liten inntekt, men helst gjennom noe jeg kan gjøre hjemmefra. Skal vi koke sammen noe lurt neste år?
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 jeg jobba 3 dager i uken på butikk mens jeg var hjemme 1 år ekstra. Genialt både fordi jeg fikk kommet meg ut litt, og fikk de ekstra kronene vi trengte;)
Hikken Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2008 Jeg stemmer for atelier/butikk i kjellern din ;-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Kan ha tøffelfabrikk i et hjørne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå