millere Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 gravid hvis man har sex på morgenen når el test viser positiv og på formiddagen dagen etter. Etter min mening har vi ikke truffet så bra før, men heller hatt oss dagen før el eller et par dager før+en av el dagene...Men, nå må den vel sitte... Jeg ha hatt to sa ila åtte prøveperioder....Så kommer uansett til å være nervøs hvis jeg tester positiv igjen. Skal ha mens til helgen (søndag hvis jeg er helt etter klokka). Da kan jeg vel teste allerede på torsdagen før...??? IKke så mange symtomer, litt småkvalm når jeg er sulten, ekstremt hormonell og litt murringer her og der. MEN DET KAN LIKE GJERNE VÆRE SYMTOMER PÅ KOMMENDE MENS.AHHH, så frustrerende dette.Jeg vet man ikke skal tenke så mye på graviditet når man prøver, men det er lettere sagt en gjort etter ex antall mnd, Heldigvis har vi et barn fra før, så kan jo bli gravide....
millere Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2008 Dytter litt på denne her jeg....hva er kjansen liksom, når man har sex på de to beste el dagene??
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 tror det er 25% sjangs viss jeg ikke tar helt feil:P Føler jeg har hørt det en plass. Vet hvertfall at jeg syns den var utrolig liten:(
millere Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2008 Ja, det hørtes veldig lite ut. Skuffende lite:(( Men jeg leste nettopp at man kan utløse eggløsning ved orgasme også. Da lurer jeg på om det er mulig etter den vanlige eggløsning, eller om det bare forfremmer eggløsningen som skal komme. Jeg hadde nemelig samleie et par dager etter el også, og da med en orgasme.....Håpe, håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå