Krøllefrøken Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Noen som skal teste allerede i dag kanskje? Jeg tror jeg har IKM på onsdag, så har en test liggende klar. Klarte selvfølgelig ikke å vente, så testet i helga .. men den var negativ Håper på bedre resultat på onsdag. Lykke til alle sammen! Vi får holde hverandre oppdatert, håper det klaffer for alle sammen
Nims Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Vi har IKM likt vi da:-) Testet på lørdag og den ble blendahvit.. Jeg føler meg skikkelig gravid og kommer til å bli dritskuffa om TR dukker opp på onsdag:-/ Har ømme pupper og mensmurringer og så er jeg faktisk litt kvalm i dag, og jeg har aldri noen TR symptomer. Har du noen symptomer eller?
Krøllefrøken Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Min test var også blendahvit på lørdag! tipper du er gravid, siden du føler det så sterkt! blir superspennende å teste på ondag da.. synes bare tida går sååååå sakte:( jeg kommer også til å bli dritskuffa, og faktisk litt overrasket, om TR dukker opp. Jeg er kvalm, trøtt, har halsbrann, blør i tannkjøttet når jeg pusser tenner, er kald og varm om hverandre, svimmel, vondt i hodet, murringer, stikkinger, enorm luktesans, ømme pupper.. har utallige symptomer, og alle disse hadde jeg med førstemann også! blir vanskelig å vente til onsdag med å teste, men må vel bare holde ut! har du barn fra før eller?
Nims Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Oi! Du har jo masse symptomer da! Jeg tipper også at du er gravid, spesielt siden du var sånn sist gang:-) Spennende:-) Jeg skal prøve å vente til onsdag med testing, men det blir vanskelig. Jeg har ikke barn fra før av. Dere som har det vet ihvertfall hvordan det er å være gravid og at dere kan få barn, det vil jeg tro er veldig betryggende! Hvor gammel er hun? Hvor lang syklus har du? Jeg har 25 og 26 dager annen hver gang, denne måneden skal det være 25 dager. Hadde positiv EL test på dag 13, så jeg vet vi traff EL:-) Egentlig gaske greit med de EL testene, så slipper man lissom å hoppe til køys type hver dag i 2 uker;o)
Krøllefrøken Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2008 Det er betryggende å vite at man kan få barn ja, men det kan jo endre seg så man er vel aldri helt trygg... Jeg har en gutt på 15 måneder, supersøt og veldig morsom om dagen:)har ubeskrivelig lyst på en lillebror eller lillesøster til han! Jeg vet faktisk ikke hvor lang syklus jeg har. Jeg har jo gått på piller, og da er syklusen alltid på 24 dager. Så vet ikke hvordan den oppfører seg uten piller. Sist gang ble jeg gravid med en gang etter pilleslutt. Men hvis følger pillesyklusen har jeg IKM på onsdag. EL tester er en fin ting ja hehe.. hadde blitt slitsomt med sex daglig i 2 uker. bare sånn som er moro i starten av forholdet det haha... høres ut som du har god kontroll på syklusen din iallfall, blir jo kjempespennende å teste på onsdag!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har ikm på lørdag og kommer ikke til å teste før lørdag morgen. Hvis ikke tr kommer natt til lørdag da... Håper dagene fram til lørdag går fort
Baby-bea Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har IKM lørdag, men føler selv at det er ingen tvil! Går på 3 dagen nå med skikkelig kvalme. Har fått større bryster (bh`n passer iallefall ikke) og de er så ømme at! Trøtt, jojo-humør å bare følelsen av å vite er også tilstede :-) Testet i går, men det var selvfølgelig aaaalt for tidlig. Ny test i slutten av uka tenker jeg :-) Lykke til på onsdag dere :-)
Krøllefrøken Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2008 Du er sterk som klarer å vente med å teste altså! Lykke til på lørdag
Krøllefrøken Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2008 har du fått større pupper? jeg synes også at jeg har fått det, bh'en er iallfall plutselig blitt mye mindre.. trodde det var sånn som kom sent i svangerskapet jeg, men da kan det tydeligvis komme med en gang da Lykke til på lørdag da, testen er helt sikkert positiv
*LillaMeg* Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Har IKM imorra egentlig, vis jeg får mensen etter ppille syklusen jeg hadde før prøving.. Er litt spent.. håper mensen kommer på en måte.. Ikke misforstå meg, jeg håper jo at den ikke kommer pga at det er en liten spire imagen. Men siste mensen jeg hadde var sånn ppille mensen.. så har egentlig ikke hatt vanlig mensen enda, men hadde EL forrige uke, så er mulig jeg egentlig har ikm neste uke.. Kanskje jeg må teste julaften.. men skal nok teste onsdag morgen vis mensen ikke kommer.. hihi.. Er jo litt spennende.. selv om jeg er redd for og bli skuffet..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. desember 2008 #11 Skrevet 15. desember 2008 Hei Otrivin! Det er kjempemasse følelser i denne prøverprosessen! Kjenner meg igjen i det ja... Lykke til med testingen
Scoobydoo Skrevet 15. desember 2008 #13 Skrevet 15. desember 2008 IKM alt fra onsdag til søndag...Tok en test i morges, blendahvit selvfølgelig:-(( Kjenner ingenting bortsett fra helt vanlig "dager-før-mensen-kropp" med ømme pupper. Så venter nok besøk av tanta i løpet av uken, ja. Forrige pp var jeg proppfull av symptomer, inkludert småkvalm og metallsmak i munnen, men var altså ikke gravid. Har derfor bestemt meg for ikke å tolke symptomer i noen retning lenger, blir bare så skuffet... Lykke til alle sammen:-))
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 15. desember 2008 #14 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har IKM på torsag....har ikke akkurat noen veldig sterke symptomer, men så prøve rjeg også veldig hardt å ikke kjenne så mye etter.. Har vært litt kvalm noen dager, og er veldig trøtt om dagen, men begge disse kan jo likegodt ha andre grunner enn graviditet...derfor velger jeg å ikke håpe for mye. Kommer heller ikke til å teste med mindre jeg ikke får mensen på torsdag. Har veldig regelmessig mens så om den ikke kommer får jeg heller ta en test da. Dere er heldige dere som har så tydelige symptomer, gjør meg bare enda mer sikker på at det ikke kan være noe i magen min... veldig spennende denne tiden her, masse lykke til alle sammen! Håper mange kan få verdens beste julegave i år:) Gleder meg til å se hvem det klaffer for og hvem som fortsetter prøvingen ut i det nye året!
-prøverpånytt- Skrevet 15. desember 2008 #15 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har ikm i dag.Tok en test på morran i dag.Var neg... Virker som tr har kommet da jeg hadde blod på papiret i stad. Er egentlig litt skuffa,for hadde jo håpa på spire til jul,men alle kan jo ikke være like heldige hver gang.. Så da hopper jeg inn i pp nr 3.
KarLuc +1? Skrevet 15. desember 2008 #16 Skrevet 15. desember 2008 *sukk* føler tr er i annmarsj.. merker det på murringer, og økt mat lyst... jeg som trodde sååå at dette var min mnd...... men nei...... jaja.... er jo ikke 100% enda, men sånn 90% ihvertfall..... eneste positive må bli det at jeg da slipper gå VELDIG gravid på den aller varmeste tiden... slev om det er sjangs for at jeg blir stor likevel... jaja... tvi tvi til dere andre her inne
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. desember 2008 #17 Skrevet 16. desember 2008 Æsj, i går kveld fikk jeg ømme pupper..og det er så typisk pms!! Jeg er bombesikker på at det ikke ble noen klaff denne gangen heller...
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #18 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har også ømme pupper og det har kommet noe brunt slim 4 dager før mensen + mensen vond rygg. Liker ikke dette altså :-(
KarLuc +1? Skrevet 16. desember 2008 #19 Skrevet 16. desember 2008 skal ikke være lett dette.......men mine symptomer på tr har forsvunnet :s så no er eg skikkelig i stuss her.. blir spennende å se om det skjer noe i morgen da.....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. desember 2008 #20 Skrevet 17. desember 2008 Æsj..puppene mine er enda ømmere i dag..skikkelig pms! Regner med at mensen kommer på fredag eller lørdag...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 17. desember 2008 #21 Skrevet 17. desember 2008 jippi...ikm imorgen, testet positivt på tirs og og i natt...har hatt lite symptomer, mindre æmme pupper enn vanlig, men ekstremt trøtt og overdreven luktesans;-) lykke til alle sammen!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. desember 2008 #22 Skrevet 17. desember 2008 ÅÅåååå, heldiggrisen!! Gratulerer!! Jeg blir så misunnelig på alle som får pos tester!
maizi Skrevet 17. desember 2008 #23 Skrevet 17. desember 2008 Da kom mensen.... satser på positiv test i januar! Lykke til alle sammen!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. desember 2008 #24 Skrevet 17. desember 2008 Har IKM på fredag og testet med vanlig CB i dag - synes jeg kunne se en ultrasvaaaaak positiv test, men er jo usikker - testet igjen i ettermiddag men den var negativ, ingen svak strek overhodet - så skal teste med morgenurin i morgen... Blir spennende - men tør ikke helt å slippe jubelen løs, vet jo ikke om det er noe eller ikke!!! Aaarrghhh - sååå kjedelig å måtte vente... er jo så utålmodig, hehe =) Synd at TR kom for deg maizi, men lykke til neste pp og lykke til alle sammen!!! Klems fra
klar for 3? Skrevet 17. desember 2008 #25 Skrevet 17. desember 2008 Det er 3 dager til IKM og jeg er merkelig nok utrolig rolig, ikke som forrige periode da jeg testet 2 ganger til tross for at jeg visste at det ikke var særlig sjans for å være gravid da. Forrige uke også var jeg kjempeutålmodig etter å teste. Men nå når det nærmer seg IKM er testetrangen borte. Har en følelse av at det som skjer det skjer. Er jeg gravid er det kjempeflott, men hvis ikke så kommer det jo en ny sjanse neste måned. Kanskje testomanien øker mot helgen, men har tenkt å drøye det så lenge jeg klarer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå