Gå til innhold

Og et spørsmål om Ipod Nano

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man kjøper den minste varianten av denne (8gb) kan den da "oppgraderes" med mer minne senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg faktisk ikke, men er ikke 100% sikker.

Skrevet

Nei, da må du kjøpe en større modell.

Skrevet

Dette er den som er ganske så ny og som finnes i mange fine farger sant? Lurer på om jeg skal ønske meg denne til jul jeg! Noen som har erfaring med den?:)

Skrevet

Tror ikke de har utvidbart minne.

Jeg har iPod Nano, og den iPoden som kom før den (trodde jeg hadde mistet den, så jeg kjøpte ny). Jeg er kanskje dum, men jeg syns ikke at det er noen særlig forskjell på to ulike iPoder. Tror man kan ha bilder på Nanoen, men til bare musikk er de vel helt like. Jeg bruker helst den gamle nå.

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Egentlig er det vel kanskej logisk at de ikke kan oppgraderes (med feks et billig minnekort) for ellers er det vel ikke noe poeng å selge ulike minnestørrelser til ulik pris sånn sett... Da får jeg veie det ene opp mot det andre :o)

Skrevet

Jeg har den nye ipod Nano. Jeg har aldri hatt Ipod før, men er veldig fornøyd med denne. Har allerede fått brukt den en del og synes den var veldig enkel å bruke. Både i forhold til å laste ned musikk, bilder, video etc og å spille av ting.

Veldig greit at den er såpass liten synes jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...