Bring_it_on!!:)) Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Leste det i vg nå.. Smiler så godt når jeg ser bilder av henne.. Har pratet endel med henne og hennes sønn.. Og du skal lete lenge etter en mere hærlig dame.. Hun var virkelig "bestemor" for alle.. helt til det siste..
Mom2Two Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Så trist! Er stor fan av henne, og har vel lest omtrent alle bøkene, tror jeg. Huff:-(
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes alltid det er trist når noen mister en de er glade i og spesielt rundt julehøytiden. Men så tenker jeg på det fantastiske livet hun har levd og hvor redusert hun har vært lenge nå. Hun vil jo leve evig gjennom bøkene sine og ikke alle er så heldige tross alt:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2008 På en måte en litt ekstra trist og miste noen rundt høytider ja.. Men Jo virker som en sterk person.., og hun har jo vært syk lenge.. Nå får hun hvile i fred.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå