Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Anne Cath Vestly. En stor skikkelse i barnebok sjangeren har gått bort, men det var nok godt for henne å slippe. Hun var vell mye sjuk - men alltid trist for nærmeste familie når sånn skjer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Ja det er alltid trist! Jeg forsto hvem det var med en gang du skrev hele norges mormor, selv om jeg ikke er noen bokelsker. Hun var en stor dame!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 trist:( men slik er vel livets gang...... Likte henne veldig godt jeg da.....
metaMORfose Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Det er lov til å takke av når man er 88 år! Når det er sagt så har man aldri noen å miste, og hun kommer alltid til å være med meg i et eget rom i hjertet. Jeg elsker bøkene hennes og hele vesnet hennes. En stor kvinne, en fantastisk forfatter og et medmenneske av de sjeldne. Dette er en dag med mye vemod, men også gleden over alt hva hun var!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Tror nok alle føler at de har mistet en de kjennte godt nå. Jeg har lest alle bøkerne hennes, og vil også videreføre de til barna mine, selv om jeg til nå ikke har lest så mange av hennes bøker til dem.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Ja det var trist å lese, men samtidig var hun ganske mye dårlig mot slutten tror jeg. Kommer til å huske henne spesielt godt fra filmene om mormor og de 8 ungene:)
blond Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Det er trist fordi man blir minnet på den man ikke har lenger. Selv om hun var gammel og hadde demens kan det være at hun hadde et godt liv likevel. Jeg håper at hun hadde det godt de siste årene av sitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå