Gå til innhold

Endelig tilbake hos dere:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag. Håper jeg får bli værende timesteret ut denne gangen:) Alle tiders julegave på forskudd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:DDD

 

Samme skjedde meg igår. hihi

 

 

Skrevet

Heisann!!!!

Etter å ha vært borte fra bim en uke må jeg si at det jammen var en gledelig nyhet at du har blitt gravid:))!!! Det gir jo en annen sliter håp:))

Gratulerer så mye, og kos deg med den største julegaven du kunne ha fått!! Denne gangen går det bra!!

Skrevet

Hei hei, og gratulerer så mye! Kjempeflott at du fikk spiren til å sitte da! Dette var jo bare julegaven sin! :-)

 

Tenker det at det spiller ingen rolle hva jeg får til jul, jeg har fått min beste julegave, jeg!

 

Dette var jo bare kjempekjekt! :-)

Skrevet

Hei, og takk for det!! Det var deilig å kunne komme etter deg, vaskedama!! Jeg gikk litt i kjelleren etter at fryseforsøket endte negativt. Så da var det bare så utrolig godt å se et +tegn i den ruten. Turde ikke teste før nesten 1 uke over IKM:::))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...