Mikkemafian Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Testet positivt i dag. Håper jeg får bli værende timesteret ut denne gangen:) Alle tiders julegave på forskudd.
_Mita_<3 Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer:DDD Samme skjedde meg igår. hihi
superspent75gravid Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Heisann!!!! Etter å ha vært borte fra bim en uke må jeg si at det jammen var en gledelig nyhet at du har blitt gravid:))!!! Det gir jo en annen sliter håp:)) Gratulerer så mye, og kos deg med den største julegaven du kunne ha fått!! Denne gangen går det bra!!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Hei hei, og gratulerer så mye! Kjempeflott at du fikk spiren til å sitte da! Dette var jo bare julegaven sin! :-) Tenker det at det spiller ingen rolle hva jeg får til jul, jeg har fått min beste julegave, jeg! Dette var jo bare kjempekjekt! :-)
Mikkemafian Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 Hei, og takk for det!! Det var deilig å kunne komme etter deg, vaskedama!! Jeg gikk litt i kjelleren etter at fryseforsøket endte negativt. Så da var det bare så utrolig godt å se et +tegn i den ruten. Turde ikke teste før nesten 1 uke over IKM::)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå