Gå til innhold

Stor mage allerede, æsj..


Mynte84

Anbefalte innlegg

Har like stor mage som etter ca 14 uker med førstemann...mest fett sikkert, men syns det er rart (og urettferdig) at jeg har lagt på meg så mye for har jo spist mindre enn vnalig og prøver å trene litt det jeg orker (kvalm). Noen flere? kommer magen fortere andre gang?? Uff håper ejg klarer å skjule det litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen er stor ja...... Oppblåst satser jeg på ellers har jeg ikke sjans til å skjule den lenge.... Er 6+1 i dag og føler jeg har større mage nå enn etter halvgått sist.

 

Magen kommer vel fortere med andre gang for første mann lagte plass...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at andre også har det sånn så tidlig. Jeg er også ca 6 uker på vei og mener helt klart at magen har blitt større. Spesielt merker jeg det på kvelden. Håper det gir seg snart, ellers blir det vanskelig å holde dette skjult særlig lenge. Greit at det er vinter da, så kan man pakke på seg litt klumpete klær ;-)

 

Ble ganske raskt stor med førstemann, men det begynte ikke å vises før i uke 12 i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått stor mag jeg også. Ingen kjoler sitter pent... Var redd forrige helg på julebord med svigers... Trodde de skulle merke det. Vil gjerne vente 5-6 uker til med å fortelle dem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...