mammaen til 2+1 Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Dumme dumme meg leste ett innlegg her i dag om en rikshospital råd ang stilling når en har sex.. det var med knærna opp på mannens skuldre og noe slikt.... Uansett.. Jeg og sambo hadde en liten "kosestund" for et par timer siden.. da jeg kom på denne stillingen og nevnte den for sambo... Vi forsøkte oss ikke på den.. men vi endte opp i misjonær.. (en stilling som har vært nesten ubrukt i svangerskapet)... Ca en time etterpå kom plutselig noen sterke kynnere... og plutselig ble de kjeeempevonde!!! Hva skjer? Er det rier? Er ganske vondt fremme ned mot skambeinet og baki ryggen. Kan det være sånt som man kaller maserier? Noen har vært helt punklige , mens noen tuller litt. Smertene sitter i en stund etter at magen har sluttet å stramme seg. Noen som vet?? Er kun 33+5 har ikke tenkt å bli mamma enda!!!!!!!!!!
Hakkamella Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Det kan ikke være det at du har overanstrengt bekkenet ditt da? Hvis jeg var deg ville jeg først prøvd å ligge på siden med pute mellom beina, og se om det ga seg. Hvis det blir verre eller mer intenst så ville jeg kontaktet føden. Vi er jo ikke akkurat skapt for akrobatikk lenger med store mager. Det kan hende du har forstrukket noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå