Gå til innhold

jeg lovte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ikke begynne med kroppsbygging igjen.. levde for styrketreninga før jeg ble gravid.. har gitt helt slipp på det nå i svangerskapet, men nå på slutten merker jeg at jeg er ofte innom profiler til fitnessjenter for å se om det har skjedd noe nytt..

har allerede begynt å skrive ned oppskrifter. lastet ned en pilates film som jeg brukte mye før..

skrevet en motivasjonsplan for å komme i form igjen..

men jeg skal la være så lenge jeg kan å ta karbo fuel, proteiner og tilskudd.. men fader og vanskelig det er.. jeg vil jo ikke få muligheten til det heller siden jeg skal amme.

men tingen er jo det at samboeren så meg jo aldri før. jeg var jo vekke fra halv seks på morraen til sent på kveld. å da måtte jeg jo lage måltider til dagen etter. å pakke treningstøyet..

det kommer jo ikke på tale nå som vi skal være en familie.

å jeg har lovt at jeg skal trene moderat for å se feminin ut ( han har aldri bedt meg om det. han lar meg gjøre akkurat som jeg vil, men jeg vet at han ikke likte når jeg hadde litt store muskler)

slutta å røyke for seks år siden. men dette tar fader med kaka..

kutte røyken var bare barnemat forhold til å holde seg unna den gamle livstilen..

måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha, 1smuleFØDEKLAR og full av f**n eller no? :)

Skrevet

full av f? jeg? nei nei hehe.. jeg prøver bare å fortrenge..

Skrevet

Hvor lastet du ned den pilates filmen? Gikk på pilates en stund, men med en unge på 5 mnd og mann i arbeid 24/7 så er det ikke lett.

Skrevet

thepiratebay.org

søk på winsor pilates. så er det er 20 min program. et for mage og et for rumpe/lår.

har ikke prøvd det for hele kroppen, men jeg skal laste ned det også.

husk når du skal laste ned at du sjekker hva de andre har skrevet. om det er mange som har lastet ned o.l visst ikke tar det enten evigheter før du får lastet det. eller så er det bare noe tull

Skrevet

Med så bra grunnlag og erfaring som du virker å ha så bør det ikke vær noe prøblem å "drive på" hjemme da?? Bruke instruksjonsvideoer og kjøp et par apparater et kardio og et styrke...Legg opp rutiner slik at du får trent når ungen sover..Vil nok være vanskelig før rutiner er innarbeidet (3-6 mnda)

Selv trener jeg nesten hver kveld ettter at ungene ahr lagt seg, HJEMME, på stuelgulvet :o)

Da er jeg ikke borte et minutt unødvendig fra familie pga treinnga ihvertfall..Mannen kan jo også slenge seg på :o)

Om det skulle bli problem, så kanskje du også skulle søke hjelp i forhold til å nesetn være "sykelig optatt" av trening og kropp....Det er et problem på lik linje med spiseproblemer, men du er ikke "slave av maten", men slave av trening og det som hører til.....

Men prøv litt selv og se hvordan du reagerer på barnet,- gi det iallefall 6mndr etter fødsel for å se hvordan det blir når kropp og hormoner får stabilisert seg (trening kan du seff starte opp med tidligere..Men ikke overdriv),- før du evt søker hjelp..Hvis det ikke viser seg å bli så vanskelig at du må søke før :o)

lykke til

Skrevet

vil jo ikke si at jeg var sykelig opptatt. det var en livstil. som var veldig sunn :) veide maten min. det gjorde jeg..

kansje jeg ble mer opptatt av å vite mest mulig ang trening og kosthold.

har kjøpt sånn tykk matte som er tilpasset babyer (inneholder ikke sånn pvc og flataleter eller hva det heter hehe) så hun kan jo bare ligge der på sia mens jeg trener..

har alri følt meg så opplagt og stabil som da jeg hadde orden på de tingene.. jeg gikk på medisiner for ADHD før. men de ble jeg bare deprimerte av. da jeg kutta ut all den drittmaten og medisiner så ble jeg er helt nytt menneske :D

takk for mange gode tips :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...