Gå til innhold

her er hvertfall ikke hodet festet :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har ligget med ryggen til venstresiden å sparket meg i høyre ribbein i noen uker nå. jeg kjenner hodet hennes presse godt ned i bekkenet i flere uker også..

men nå ligger hun jammen med å sparker meg i venstresiden..

men jeg kjenner fortsatt hodet godt i bekkenet heldigvis.

men hun driver jo å ruller seg fra side til side enda.. fatter ikke åssen hun har plass.. hun veier jo rundt om 3 kg nå. er 17 dager til termin..

vittig å kjenne de små beina styre rundt inni der.. nesten så en får tak i dem.. jeg kjenner jo godt knær og føtter da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke her heller, han kan fortsatt snu seg rundt sin egen akse ;)

Og jeg har..eh..telle..8 dager til termin.

Skrevet

De kan snu seg nedi bekkenet selv om hodet er festet.. ;-) Så festet betyr ikke at de sitter fast å ikke kan bevege hode lengre... Stussa litt i starten jeg også, men jm ga meg forklaring ;-)

Skrevet

Hei hei:)

Tenkte jeg bare sku si til deg at hode kan jo være festet forde om ungen flytter seg fra side il side....

Jordmor sa at når hodet er festet så sitter det jo ikke "bom" fast heller.... kan jo snurre det rund liksom nedi bekkenet.... men hodet er festet med at det ikke går å flytte det sidelengs:)

Var nå dette jeg fikk i forklaring:)

Skrevet

Hodet til min lille gutt er ihvertfall ikke festet. Så fikk klar beskjed på sykehuset på fredag, at hvis vannet gikk så måtte jeg legge meg rett ned og ringe etter ambulanse. Jippi...

Skrevet

hodet på jenta mi er festet, men hun kan fint snu seg, de sitter jo ikke skrudd bom fast, og har fin bevegelighet fordet om vi kaller det at hodet er festet:)

Skrevet

Ok, formulerte meg litt dårlig; jeg VET at hodet ikke er festet, var på kontroll sist uke og da var det ikke det ihvertfall :)

Men ut kommer jo ungen uansett, det er jo ikke akkurat uvanlig at hodet ikke fester seg på andergangsfødende.

Skrevet

Ikke her heller, og i går kveld kjentes det ut som om småen prøvde å få krøket seg over i tverr-leie :-S Heldigvis kjennes alt helt normalt ut igjen i dag, så jeg satser på at prosjektet hans var mislykket.

Forrige lillingen festet seg aldri, og jeg har vel egentlig ingen forhåpninger om at denne skal gjøre det heller. Så lenge de ligger med hodet riktig veg er det egentlig bra nok for meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...