Antinissen Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Altså.. Er dere fullstendig idioter dere som kommer med slike kommentarer? Tror dere virkelig at en baby/unge som i utgangspunktet sover for lite syns det er koslig og hyggelig når leggetiden blir utsatt? Som mor til en gutt som hadde kollikk som liten, som sov max 1,5 time de første 3 mnd og som har hatt dårlige soveperioder hele sitt liv (snart 3 år) så er det ikke bare å la han være oppe til langt på kvelden fordi han skal få "kose" seg eller fordi vi på død og liv skal være så jævla rigide. Det er fordi rutiner fungerer og søvn gjør at _han_ fungerer og har det bra. Dere som kommer med slike kommentarer burde gi forestillingsevnen en bitteliten sjangs før dere uttaler dere om ting dere åpenbart er fullstendig ignorante på.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Såg den kommentaren jeg også. Så små barn har ikke glede av at en utsetter leggetiden, da er det bare for oss voksne sin del. Kjipt å ha en sur og grinete unge 1 juledag bare fordi mamma ville ha gullet oppe et par timer til.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Jeg driter i leggetider og egentlig hva andre velger. Man må jo gjøre slik som passer best for seg og sine.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Men da kan en heller ikke forvente at verden skal justere seg etter en... Da er det du som prioriterer slik. Noe som helt sikkert er riktig. Mine, og de fleste andre barn takler sånt fint. Jeg aksepterer fullt ut at andres ikke gjør det. Likevel finnes det mange mødre der ute som har hangups som de forventer at skal følges opp av andre...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Alle unger blir ikke sure og grinete av sånt!
Antinissen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2008 Jeg er temmelig glad for at familiene vi har rundt oss faktisk har vært samarbeidsvillige til tross for at de ikke har forstått hvorfor det er viktig å overholde soverutinene. Vi har alle hatt lyst å være sammen, så da er det vel naturlig at ting tilrettelegges slik at vi faktisk kan være sammen. Hangups har man vel pga noe? Har man erfaring som tilsier at man kan være slappe med f.eks leggerutiner uten at det blir et helvete i de neste ukene så har man vel heller ikke hangups?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 kommer veldig an på ungen og hvor gamle de er det. Får lov å være litt lengre oppe enn vanlig ja, men er de trøtte så må de jo få lov å legge seg. Men nå er mine skolealder så de greier godt å rangle, menst minste mann tar nok kvelden klokka åtte uansett. bare 4 mnd.. Så han skal ike rangle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå