De tre gull Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Har i dag vært på besøk hos min svigerinne og hennes familie. Min mann og mine tre skjønne barn var med.. Det skulle bakes pepperkaker.. Var der i tre timer.. Vår minste jente er to mnd.. SVIGERMOR så ikke på henne eller kommenterte henne i dt hele tatt i løpet av de tre timene..Var bare opptatt av min svigerinne sitt barn og det hun har i magen. Ja hun snakket faktisk til barnet i magen men giddet ikke å se på min lille skjønne jente.. Blir bare så lei meg og såret.. Tårene stod i øynene min da vi gikk.. Hva er det med disse svigermødrene???
OsloMor Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Uff, det er veldig sårt når Svigermor gjøre forskjell, skjønner ikke hva de tenker på. Min gjør også slik, uog det gjør meg sint og veldig lei meg på jentene mine sine vegne.
h2lita Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Dit hadde ikke jeg dratt tilbake... Få mannen din til å spørre henne. Hun bør jo ha en himla god forklaring for en sånn forkastelig oppførsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå