mamma til gullgutten. Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 skal sette inn hormon spiral i morgen, og jeg gruer meg så mye.. gjør det vondt??
Minnie Mom Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Det var et skarpt stikk akkurat da hun satte den inn, men det tok jo bare 1 sekund og så var det over. Anbefaler å ta smertestillende en time før og ha noe hjemme i tilfelle smerter utover dagen. Ikke noe å grue seg til!
Gjest Morn du Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har satt inn hormonspiral hos både fastlege og hos gynekolog, og må si det er stor forskjell. Hos fastlegen var det kanskje ikke vondt, men veldig ubehagelig i forhold til da jeg satte inn spiralen hos gynekologen. Men, alt i alt er det ikke super ille. Kommer litt an på hvor mye du anspenner deg også..
polarn & pyrene Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Satte inn for 2 mnd siden og i det hun satt den inn var det ganske vondt, emn gikk fort over igjen og det var bare i ett halvt minutt. Men ta litt smertestillende føre du setter den inn. Ikke noe å grue seg til egentlig.Jeg er pysete og var veldig nervøs føre jeg skulle sette den inn,men i ettertid skjønner jeg ikke hva jeg gruet meg til.
Synn(d)e Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har satt inn, men gjorde det 3 mnd etter fødsel og da er man mer åpen enda....syns ikke det var ubehagelig engang. Lykke til :-)
jente,jente, ? Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Har både satt inn og tatt ut spiral, og ingen av delene gjorde noe vont syns jeg.. Mer ubehagelig å ligge i den stolen og blotte hele seg syns nå jeg.. hehe..
Jerrys jente Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Har både satt inn og tatt ut spiral. Gjorde ikke vondt i det hele tatt. Det verste er å ligge blottet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå