*sola ღ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 ok, tusen takk. Må ha til karamellene..
Snuppa! Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Jeg fikk tak i billige ruller på nille. har kun sett at de selger det pr ark andre plasser, det er lite og dyrt.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Bokhandel ja, eller bare spør om du kan få litt i en blomsterbutikk og smil pent:) hehe, det pleier jeg!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 det er ikke all cellofan som egner seg til pakking av karameller.. du må nok prøve deg frem. ikke alle som "krøller" liksom. om du har sånne 4kantede smørbukkaktige karameller så er det "søtest" å pakke de inn i matpapir og teipe med en søt teip i kanten.. klønete forklart. haha.
*sola ღ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Å, tak for tipset! Skal på nille i morgen da. Går jeg til blomsterbutikken må jeg vel handle litt der også, kan vel ikke bare be om det... )
*sola ღ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2008 Hmm.. ok.. matpapir altså? jaja, det har jeg jo allerede..Takk for informasjonen, er helt fersk i julegodt-bransjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå