Gå til innhold

Mo9ca

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare gratulere så utrolig mye å si jippi for at den gode magefølelsen din stemte :)

masse lykke til videre jeg heier på deg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, Grysom:-)) Men er ikke sikkert at det stemte da:-( Var så mange venninner som anbefalte meg å gå til legen med urinprøve for å få det bekreftet og bestille time til 1 kontroll, men der var jo testen nesten negativ:-(( Var bare såvidt det var en strek der så dama sa at det kanskje var en sa?? Ødela hele dagen til både meg og sambo:-((

Er de mer følsomme de testene som er der eller er det det samme som de testene man får på apoteket?? Blir jo ganske bekymra da!!

Men symptomene er der og de blir bare sterkere og sterkere.

Jeg skal snart ut å handle litt julegaver å da skal jeg kjøpe tester i fleng!!! Skal også tilbake til lege på torsdag.

Klem fra

Skrevet

er gasnke sikker på at du er gravid:)

søstra mi testa positiv hejjem på 3 tester dro til legen der testa hun negativ så dro hun hjem testa positiv en gang til dro på helsestasjonen der testa hun negativ dro hjem testa positiv å hun hadde en liten jente i magen så testene hos legen er mindre sensitive en testene man får i butikken og på apoteket..

men jeg skjønner at det ødela dagen men jeg er helt sikker på at dette går rette veien for dere <3

krysser fingrene å beina for dere:)

ps nå har jeg oppdatert hjemme sia mi:)

Skrevet

Får håpe du har rett!!! Jeg sa faktisk akkurat det samme til sambo for han ble så lei seg. Å når jeg skal dit på torsdag igjen så skal jeg faktisk ta med meg mine positive gravitester så hun kan få se de:-))

Der var en strek da, men hun sa at den var så svak at det kanskje kunne være en SA:-((

Men jeg stoler på kroppen min jeg å den sier klart og tydelig gravid!!! :-))

For ei flott julegave du har fått da:-) Og en aldeles nydelig liten tanteonge:-)) Er dere fra nord begge 2?? Vet at det ikke er så lenge siden dere flyttet hit, men vet faktisk ikke hvor dere er fra, hehe;P

Klem fra

Skrevet

ja julegaven er rå flott:D

ja det ble tante barn nr 7 :) han er helt hærlig .. har bare sett bilde av han da for di bor på vestby utfor oslo..

vi er fra en bygd uttenfor bodø:)

ja vi er begge fra nordnorge:P

det står om oss på hjemmesiden:)

på Meg og på

Sindre

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...