Mamma til snuppene Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Har nettopp kommet hjem fra jobb og det siste jeg gjorde før jeg reiste på jobb var å rydde kjøkkenet og sette på oppvaskemaskinen. Kommer hjem nå og sambo har hatt pappaen og broren på middag og oppvasken står på disken og det rene i maskinen fortsatt.......... Blir så sint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Irriterer meg skikkelig over sånt!!!!!!!!!!! Ikke min jobb å rydde opp etter de!!!!!!!!!!!!!!!
Joikaboll@ Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 La det stå til i morra :-) Så kan han ta det da.
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Jeg håper da virkelig IKKE du gjør det. Hadde ikke rørt det, og latt gubben ta det i kveld eller før frukost.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 så la det stå da. det gjør jeg når jeg blir lei, og her er det bare jeg som roter (og småen da)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 TYPISK !!!!!!!!!!!!!!! si i fra du,,, at du ikke gidder å rydde opp etter dem
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 og så legger jeg til at dette hadde aldri mannen min gjort. Det hadde nok vært meg:/ (ikke rydde opp)
Mor&barn Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 æsj sånn kunne min fint gjort og. Og det å la det stå er da et unødvendig alternativ for det blir som regel stående! Grr All sympati!
Mamma til snuppene Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2008 Han var gått og lagt seg.... Men skal virkelig få høre det imorgen tidlig!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå