Gå til innhold

Da tusler jeg over til 2. trimester


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var første trimester over for min del og jeg skal over på andre trimester. Må innrømme at jeg kommer nok til å stikke snuten inn her alikevel, det er jo ganske store forskjeller på dem som er tidlig og sent i andre trimester :)

 

Gleder meg og håper og se alle dere andre der inne om ikke alt for lenge :)

 

Kvalmen har ikke gitt seg og magen har kommet nå i helgen virker det som. Håper bare kvalmen gir seg snart sånn at jeg kan nyte juletiden og gravidtiten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, SkumGummi!! På onsdag er jeg 12+1, så da slår jeg følge med deg. Gleder meg til 2. trimester :-D!!

 

Klem fra meg!

Skrevet

Til søndag er jeg 12+ 1 så da kommer jeg også over. Gleder meg, syns det har gått så sent. Men begynner vel å hjelpe seg da:) God helg jenter.

 

Klem

Skrevet

Gratulerer, og god tur videre! Vi kommer etter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...