SkumGummi Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Da var første trimester over for min del og jeg skal over på andre trimester. Må innrømme at jeg kommer nok til å stikke snuten inn her alikevel, det er jo ganske store forskjeller på dem som er tidlig og sent i andre trimester Gleder meg og håper og se alle dere andre der inne om ikke alt for lenge Kvalmen har ikke gitt seg og magen har kommet nå i helgen virker det som. Håper bare kvalmen gir seg snart sånn at jeg kan nyte juletiden og gravidtiten
Lalinja Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer, SkumGummi!! På onsdag er jeg 12+1, så da slår jeg følge med deg. Gleder meg til 2. trimester :-D!! Klem fra meg!
susa1 Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Til søndag er jeg 12+ 1 så da kommer jeg også over. Gleder meg, syns det har gått så sent. Men begynner vel å hjelpe seg da:) God helg jenter. Klem
lioness* Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer, og god tur videre! Vi kommer etter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå