Gå til innhold

skal jeg ringe legen eller ikke... noen synspunkter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo har prøvt i 7 mnd nå, jeg vet at det er vanlig og prøve i 1 år før det skjer noe, men,,,,, jeg har fortsatt syklusskrøll, og jeg tror at det går for kort tid mellom el og tr til at noe eventuelt befruktet egg kan feste seg.. er tillome litt usikker på om jeg har el... men jeg har fått positive el-tester... men det betyr jo ikke at kroppen min faktisk slipper egget....

så jeg sitter hær og lurer på om jeg skal ringe legen i morgen og få hjelp til og finne ut av kroppen min og grunnen til at det ikke har skjedd noe enda... men er det egentlig for tidlig å kontakte lege etter "bare" 7 mnd???

hva skal jeg eventuelt si til den pripne kontordamen når jeg ringer...

"hei, vi prøver å lage baby men får det ikke til, kan dere hjelpe meg???"

hehe... er litt frustrert akkurat nå..

følte virkelig jeg var gravid denne mnd (har ikke hatt den følelesen de siste pp), å ble så lei med når tr kom.... jeg har også noen syke menstrasjonssmerter, denne gangen ble jeg sittene med haka på knærne i 2 timer før jeg klarte å gå å legge meg.. jeg orker ikke det så mange flere ganger...

det ble vist litt langt dette.. takk for at du leste.:). noen synspunkter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg hadde bestilt meg en lege time og snakket med legen om at dere har prøvd så lenge som dere har gjort.Jeg er 74 modell og har kun prøvd i ca 4mnd nå...men over på 5 nå desverre om jeg gidder mer.Kontordamen har ikke noe med om hvorfor du bestiller time hos legen.Det har hun egentlig ikke krav på tror jeg.Jeg har ikke blitt spurt om grunn noen gang.Spør hun deg,så får du svare at det har hun egentlig ikke noe med.At det er legen og ikke henne du skal ha time hos.Lykke til videre:) !

Skrevet

Jeg ville tatt det opp med legen hvis du føler at det er noe du har lyst og trenger å finne ut av. Når jeg bestiller legetime, så blir jeg aldri spurt om hva, hvorfor og sånn. Lykke til. :)

Skrevet

nå har jeg ringt til lege.. hun dama spurte selvsagt hva det gjalt å jeg svarte... hun sa at hun skulle be legen om å henvise meg til gynekolog.

og det er vell rette mannen å gå til???

hva gjør en gynekolog når du sjekker om hvorfor jeg ikke kan bli gravid?? invendig ul for og se om alt er som det skal og blodprøver??

Skrevet

så fint at du er i gang da

når jeg kom første gangen var det innvendig ul å innvendige tester, så erdet blo prøvene, jeg skulle ta 3 ganger på syk.dag 23 å en på syk.dag 5 å på dag 5 måtte jeg faste i 12 timer...

skal ta den andre 23 dagen neste uke, hihi...

masse masse lykke til videre!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Om du sliter med syklusen din så anbefaler jeg akupunktur.

De brker å fikse den biffen :)

Synes det var fornuftig å ringe legen jeg. En blir rimelig rar i hodet når en måned etter måned ikke blir gravid.... det kan jo føre til stress som gjør at en ikke blir gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...