Popelko Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 hvor mye gir dere til de på rundt fire uker ? og hva er egentlig normalt ? gutten min får ca 100 ml til hvert måltid, ca hver 3.time..
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 jeg har fullammet mine barn,men vent de på flaske tidlig da det kan va godt å komme seg bort alene av og til.....jeg har altid laget til 1 full flaske med mme til alle mine jenter og de ha drukket til de va mett..har aldrig gått etter målingen på pakken da barn er forskjellig
Popelko Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 nei, etter målingen på pakken så skal de jo nesten ikke ha noen ting...men jeg tør ikke å gi for mye heller, da er det fort gjort å få vondt i magen, det har hvert fall han her fått hvis han har fått for mye....
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 normalt sett så vill de stoppe selv når de kjenner de er mett..det man må huske på er å stoppe opp å rape med jevne mellomrom...d er luften som gjør at de får vondt i maven...spiser de for mye så gulper de det bare opp sian lukkemsukelen ikke er utvikklet helt
Popelko Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 ja han får jo såklart rape innimellom..men jeg bare lurte på hvor mye som var normalt å gi, men er vel kanskje ikke noe som er mer normalt enn noe anna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå