cherry coke Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg elsket den! En av de bedre filmene jeg har sett på lenge. Er stor fan av Batman og denne skuffet ikke. Fantastisk skuespill (spesielt Heath Ledger og Gary Oldman).
'utakknemlig bitch' Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Den var knallbra. Men synes de bommet på valg når det gjaldt skuespilleren som spiller Rachel
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Som jeg skulle sagt det selv..det var desidert den beste filmen jeg har sett hittil..for et rush av en film..angrer at jeg ikke var på kino å så den!!!!!!!!hehe.heath ledger er helt fantastisk..jeg ble faktisk litt redd han,tenkte jeg ville drømme klovner om natta,men heldigvis ikke...hehe
-------- Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har da ikke sett så mye av de andre Batman filmene, men var med min kjære på kino i sommer og så The Dark Knight - strålende film. Så nå ha vi kjøpt den og skal se den igjen i helga som kommer.. Topp film.
cherry coke Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 Da har du gått glipp av mye bra film, Camilla. Batman 1 & 2 anbefales!! For meg er Michael Keaton den ekte Batman, men Christian Bale som en meget god nr2 (Val Kilmer og George Clooney kan bare gå å legge seg!).=)
-------- Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Da spørs det om jeg må se de andre også da.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå