Gå til innhold

Jeg har debutert som vegetarianer-kokk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da snakker jeg ikke om salater eller grateng (for det har jeg laget før...). Denne gangen var det middag til 8 (hvorav en er hundre prosent veggis). Det ble kjempegodt, laget en tykk tomatbasert saus i går kveld som tok flere timer med hakking, surring i olje, krydring og koking. Denne gode sausen, ostesaus og gammal parmesan ble til en grønnsakslasagne. Hvitløksbrød, solsikkebrød og to forskjellige salater til med allslags digg (mozzarella, pinjekjerner, modne tomater, balsamico, løk løk og løk, feta osv.). Yummie! Var hos min tyrkiske grønnsakshandler i går og handlet for 400 spenn, hi hi...

Vi har hatt besøk av familie inkludert den lille skjønne guttebabyen som Snulder laget korteske til. Han er nå 4 mnd og DEN skjønningen!! Karosnuppa har gledet seg vilt i flere dager og var ivrig på å holde og "hjelpe til" med å skifte bleie og gi pupp (ha ha). Jeg har meldt meg som overnattingsbarnevakt når som helst, selv om Karopappa sier han ikke er sååååå ivrig på nattevåk og bæsjebleier. Hi hi...

Så har vi drukket kaffe, spist hjemmebakte cookies og pepperkaker og tent det tredje adventslyset. Sånn, da vet dere hva jeg har gjort i dag (i tillegg til en liten aketur). Håper dere har hatt en fin søndag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mektig imponert - maten hørtes nyyydelig ut, tenker veggisgjesten var fornøyd!

Oppskrift, kanskje? Har en venninne som er vegetarianer, og det hadde jo vært morsomt med noe annet enn den vanlige kjedelig fisken jeg pleier å kokkelere frem...

Ellers hørtes søndagen deilig ut; fin dag med mye kos og venner som juleoppkjøring!

Skrevet

Oiiii,du har virkelig stått på du.kan tenke meg alt falt i smak.Syns det hørtes veldig godt ut jeg.

Her besto gårdagen i handlegaverdag og innpakking.Snart er jeg ferdig jeg.Å det føles godt det ;o)

Skrevet

Så flink du er! Høres så nydelig ut at til og med jeg kunne tenkt meg litt veggismat;=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...