'utakknemlig bitch' Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Tittei tøtto hvordan går det med deg/dere?
Monajenten Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Juhu du:-) Her går det supert! Studerer og koser meg:-) Adine har nettopp blitt 5 år og blir skolejente til høsten, og Lucas blir snart 2. Tiden flyr:-) Dere da?
'utakknemlig bitch' Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Er hun blitt sååå stor? gleder seg vel som bare det hun da Her går det fint, pause i studiene akkurat nå, juleferie fikk 6'er på eksamen så den er velfortjent Hva studerer du? Amalie har det fint i barnehagen, blir større for hver dag som går
Monajenten Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Oi, så plutselig en episode av Prison Break her;-) Grattis med sekser, det er jo knallbra! :-) Jeg studerer grafisk design og stooortrives:-) Mappeinnlevering i morgen, mappesamtale på onsdag og så har jeg juleferie til 12. januar, whohoo! Du da, hva studerer du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå