Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Var en slags "fortelling" om hvordan det var å bake med barna i,litt morsom, husker bla. det stor, ta barnet ut av stekovn før du setter den på, og slikt.. noen som husker den og har den?? vil gjerne ha den!! =))
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2008 ingen som husker den eller har den..? gikk rundt på mail for en stund siden..åå..har sett gjennom mailen min fra 2år tilbake og finner den ikke.... vil ha den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå