Gå til innhold

Når begynner babyer og bruke lekegrind?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer begynner ikke å bruke lekegrind, det er foreldrene som begynner med det!

Barn har ikke behov for lekegrind men det er veldig fint for foreldrene å vite hvor barnet er....

Skrevet

Tro vi begynte med den når babyen var ca 6mnd

Skrevet

unødvendig med mindre du har hund....

Skrevet

Jeg har ikke hun, men har trapp, vedovn og andre skumle ting!

Så lekegrinda var IKKE unødvendig for oss, godt å kunne gå på do f.eks uten å ha med babyen inn der også

Skrevet

anonym 23:05 14.12.2008 her

hund skulle det stå

Skrevet

Barn begynner aldri OG bruke lekegrind, ikke foreldre heller.

De begynner Å bruke lekegrind...

Skrevet

Min baby har ligget i lekegrind fra fødselen av nesten, men så har jeg hund også da..

Og til dere andre: jævla flisespikkere ;)

Skrevet

Kopierer mitt gamle innlegg.

Våre lå i lekegrind fra de var et par mnd. Vi hadde høy bunn, som i en sprinkelseng, og der låg de når jeg måtte på do eller de trente litt for seg selv. Utrolig gulvkaldt i det gamle huset vi bodde. Etterhvert hadde de seg en liten halvtime der på formiddag når jeg dusja eller måtte gjøre noe. De storkosa seg der begge to, i korte perioder til faste tider. Spesielt minstemann var det greit å ha et trygt sted til når storebror og kompiser sprang rundt å herja.

Lekegrind, med riktig bruk, er positivt. En trenger det ikke, men det kan fungere som et trygt sted der barnet kan få utforske et par få ting. Vi hadde gymatte i bunnen, og barna våre låg lenge på mange fra tidlig alder. Den høye bunnen gjorde slik at du kunne følge med mor uten anstrengelser, og når du har flere barn er det topp å ha et trygt sted å legge minstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...