Gå til innhold

Jeg har møtt en ganske så flott mann, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ikke så flink til å fortelle han at jeg syns det, det sperrer seg helt når jeg skal snakke om følelser.

Så jeg tenkte å lage en cd å legge igjen i bilen hans, men trenger tips til fine sanger som forteller at jeg er litt redd, men utrolig glad for at jeg har møtt han!!

Hjelp, noen!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kanskje en søt liten lapp i pengeboka hans, matboksen, eller en sms?

Cd hørtes jo også veldig spennende ut.

Ville ha tatt med sangen Foreigner med I wanna know what love is

Skrevet

Jeg ville ikke ha gitt han en cd. Jeg synes det er skikkelig cheezy..Sorry. Men hva med å bite sammen tenna og fortelle han hva du føler?

Skrevet

Enig med Cherry coke her altså, hvis en type hadde gitt meg en cd med bl.a. Foreigner på, så hadde jeg dumpet han umiddelbart;)

Skrevet

Haha, så det syns du!! Hihi, mulig jeg er cheezy (hva er egentlig cheezy??), men det er over gjennomsnittet sansynlig at jeg kommer til å gjøre det likevel. Jeg er klar over at jeg må snakke før eller seinere, men ikke akkurat nå, vel......!??

Skrevet

lol..døds cheesey..og jeg hadde dumpet deg på flekken!! hehehehe...

cheesy vil jeg si er sånne ting som man blir flaue på andres vegner over at de har gjort. ;p

Skrevet

Haha, jamen den er grei. Jeg er dødsflau på mine egne vegne, men vet med 97 % sikkerhet at mannen er så suppete at han vil like det. Og hvis de 3 usikre prosentene slår til pga av en flau samling med klissete låter so be it :D

Jeg har lært et nytt ord, hurra!! ha ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...