Gå til innhold

nedpress? =S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt nedpress i bølger omtrent hele tiden i 3 dager nå. Er kun i uke 23,Flere som har/ hatt det? kontaktet dere jordmor/lege eller tok dere det bare med ro? Har ikke hatt det før, og synes det er skummelt til tider, er ikke vondt eller noe, bare svært ekkelt. føles som jeg må gå å knipe igjen hele tiden:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg hadde det da jeg gikk med lillemor for 5år sia..fikk da beskjed om å ligge i ro,men jeg hadde og harde kynnere som i uke 34 gikk over til prematur rier.

jeg er uke 17 no og begynner å kjenne nedpress til tider..har og kynnere og fått beskjed om å ligge...er sykemeldt da de er redde for prematur rier igjenn

Skrevet

Jeg får det lett om jeg må gå masse over en periode f.eks på kjøpesenter og slike ting. Har ringt sykehuset en gang og dem spurte hele tiden om kynnerne og nedpress gjorde vondt - fikk aldri snakket med legen. Men forsto det slik at så lenge det ikke gjorde vondt og gikk over når man slappet av så var det ok.

Så med en gang jeg kjenner slikt så setter jeg meg ned og tar det med ro. Det er vel kroppen som gir beskjed at det blir litt mye.

Lengre uti et svangerskap blir det vel mer alvorligere og kan gå over til rier hvis man ikke tar det med ro hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...