Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Har prøvd laser, 7 behandlinger, men har fremdeles et like stort problem. (Dette er en seriøs klinikk). De mener selvfølgelig at de har fornøyde kunder, og dette er jo ikke noe man driver å diskuterer i lokalmiljøet. Hva pokker kan man gjøre? Virker som mange har fordommer mot damer med skjegg, og jeg gjør hva som helst for å skjule det.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Samme her.. Har betalt i dyre dommer for å få fjernet hår på haken og halsen, men det har kommet tilbake i like stor grad som før. Det er nesten så jeg vurderer å kreve pengene tilbake, da de faktisk lovet meg at de mørke hårene skulle forsvinne!! Men men... Jeg har gitt opp kampen, barberer med maskin hver dag, og hater det intenst, men det er faktisk sånn jeg er, og da prøver jeg å lære meg å godta det. Har ikke kommet så veldig langt der ennå... Vet fra flere slike tråder her inne at det er mange flere enn oss to som sliter med det samme...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 ja, men bare på sidene av haken og i "ytterkantene" på overleppa. Stive svarte hår. Jeg napper på haka, og vokser på overleppa. Har ikke prøvd slike dyre metoder, for det har jeg ikke råd til.... så det er bare å nappe hver dag, og vokse ved behov. Klarer ikke å bare la det vokse, for det kjennes ekkelt og ser ekkelt ut..... Skulle vært forbudt ved lov at damer kunne få slike problemer, sier jeg bare. Og så har jeg legger som en mann; skikkelig hårvekst..... Ser mange damer som klager på hårete legger; de har jo bare dun! Hva pokker er det de klager for?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 man føler seg så utrolig alene om dette problemet. Selv er jeg forbauset over hvor lite behandlingene faktisk har hjulpet, når jeg tenker på smertene og alle som går gjennom dem. (Har igjen tett, mørk hårvekst på overleppe, hake og hals). Selv vil jeg aldri komme så langt som å godta meg selv som jeg er, så der synes jeg du er tøf. Tror mannen hadde fått fnatt om jeg lot det vokse. Noen som har prøvd noe som faktisk har hjulpet? Prøvde å klage til laserklinikken her, men da ble de plutselig veldig lite imøtekommende. Dette var pga bivirkninger, men de mente at dette ikke kunne ha sammenheng med behandling. Noe jeg betviler. HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har vel ikke tenkt å la det vokse til fullskjegg:) Men kanskje bli litt mindre fanatisk om det er litt der. Jeg er jo fremdeles meg, selv om jeg har litt mer hår enn mange andre kvinner. Har ikke hormonforstyrrelser heller, det har jeg sjekket p.g.a IVF-behandling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå