Gå til innhold

HJELP :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP. nå er jeg litt småredd. Jeg blør, ailtså nedentil. Er ikke gravid. Mensen har kommet regelmessig ca slutten av mnd å varer i en liten uke. Og nå blør jeg sånn smått, ikke mye. Så vidt du ser det, men det er blod.. siste gang jeg hadde sex var 1 des, men da hadde jeg mensen å vi tok det i 2`ern. Men har pult før det å da. Kom inni meg en gang, å det var i oktober tror jeg. Kan det være mensen igjen da ;)

Lurer fælt jeg nå ja. Er veldig oppblåst for tiden. Føler jeg har lagt på meg flere kilo, ingen som merker det men jeg gjør det. Føler me ikke gravid. Er ikke kvalm, ikke trøtt. Så har jeg jo hatt regelmessig mens de 4 siste mnd.

Jeg håper jeg ikke er gravid. Klarer ikke en til så fort nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en test;) Beste måten å være sikker på:) Er jo noen som har menslignede blødning selvom de er gravide... eller så kan hormonene dine være i ubalanse? Bare ta en test i morgen, eller gå til legen:)

Lykke til:) Alt ordner seg for snille jenter vettu:)

Skrevet

ta en test;) Beste måten å være sikker på:) Er jo noen som har menslignede blødning selvom de er gravide... eller så kan hormonene dine være i ubalanse? Bare ta en test i morgen, eller gå til legen:)

Lykke til:) Alt ordner seg for snille jenter vettu:)

Skrevet

det har vært mye stress i det siste nå da me flytting osv. Pluss at jeg er ikke i form om dagen. Skikkelig hodepine, oppblåst og irritert.

Men er jeg gravid så blir det abort ;( noe som jeg IKKE har lyst til men har ikke noe valg, men hva er max grensen for å ta abort? ailtså mnd/uker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...