Gå til innhold

Et familieproblem! Hva mener DU?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Onkelen og tanta til min samboer liker meg ikke.

De svartmaler meg så til de grader.

Min samboer ser det, men han skjønner ikke at jeg ikke vil ha noe med de å gjøre.

Jeg kan ikke skrive ned alt de har gjort mot meg, men det er ganske mye!

Jeg har god grunn for å si det sånn.

Men synes dere det er rett eller galt av meg å unngå de så mye som jeg kan?

Jeg klarer de ikke, jeg blir så trist og lei meg og sint og frustrert når vi er i samme rom. Vi krangler ikke eller noe sånt, klarer å holde ansikt!

Men jeg vil helst slippe!

Hvis dette var et vennepar av oss så hadde det jo vært enkelt å kutta kontakten, men nå er det jo slekta til min samboer, å da er saken en helt annen? Eller?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å unngå de så mye som mulig, av og til må man bare møtes, men ellers så hadde jeg holdt meg unna de!

Skrevet

Signerer anonym.. !

Skrevet

De har jo 3 barn som har bursdag i løpet av året...

For å være ærlig så vil jeg ikke en gang dit i bursdag.

Men det er vel kanskje for drøyt? Jeg må vel kanskje bare bite tennene å dra? Eller kan jeg være så ego å ikke dra?

Samboer og barna våre kan jo dra, men jeg vil jo helst slippe...

 

HI

Skrevet

Jeg har aldri møtt hverken onklen eller tanta til samboern, ser ikke på det som noe problem.

 

Bli hjemme! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...