Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Skal sette inn hormonspiral på tirsdag..gruer meg veldig..til selve innsettingen.når jeg er til vanlig gu skjelver jeg skikkelig, er så ekkelt synes jeg.føttene rister helt ukonrollert,så tro hvordan det nå skal gå...huff.... i tillegg fikk jeg tilbake tante rød nettopp, for første gang på over ett år nå da,å blør mer enn noensinne.akkurat som om kroppen tar igjen for alle månedene ...hehe. håper det er over til tirsdag da, isåfall, de setter den vel inn likevel?? dere som har satt inn,hvordan var det?
Minnie Mom Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Jeg satte inn tidligere i høst og det gikk veldig greit. Vil anbefale deg å gjøre det hos gynekolog siden du er nervøs, altså ikke hos fastlegen. Jeg tok paracet i forkant og trengte litt på ettermiddagen. Litt menssmerter bare. Men ellers er jeg superfornøyd! Kjente et stikk da hun satte den inn, men det varet jo bare ett sekund og så var det gjort. Ikke noe å grue seg til. Og nå er prevensjonen de neste 5 årene i orden, så utrolig deilig!! Lykke til! )
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Jeg skal gjøre det hos gynekolog ja..hehe. det var faktisk legen som skremte meg opp...var litt nervøs først, å etter hans måte å forklare ble jeg jo rett og slett dritnervøs..skal hive i meg både paracet og ibux(det var hans råd også:S)
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Min historie: Innsettingen gikk kjempebra! Fikk litt menssmerter etterpå da, men det gikk over. Tok forresten to paracet før, som et råd fra legen. Gikk bra noen dager, så begynte jeg å blø! MYE! Fortsatte slik ganske lenge. Hadde en del magesmerter, men tok paracet. Etter to mnd med bløing og smerter ble jeg skikkelig dårlig. Jeg ble sendt på sykehuset og innlagt der. (Før jeg fikk spiral så hadde jeg gått på antibiotika-vagiatorer pga gule stafylokokker. Legen mente at jeg var kvitt dem da jeg fikk satt inn spiralen). På sykehuset fant de ut at det fortsatt var gule stafylokokker i livmorhulen. Så da var det ikke annet å gjøre enn å ta spiralen ut igjen og starte på ny antibiotikakur, denne gangen vanlige tabletter. Det å ta ut spiralen gikk fort og jeg kjente ingenting!! :-) Begynte å blø kraftig etterpå da, men holder på å gå over nå. Så mine råd til deg: -prøv å slapp av i gu-stolen. Pust med magen. Det hjelper ihvertfall meg. -ta to paracet før du drar. -vær helt sikker på at du ikke har noen form for infeksjon!!!!! Håper det går bedre med deg enn med meg :-P Lykke til :-) :-)
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Jeg ser du er fra Trondheim. Skal du på St. Olavs? Jeg var der og han gynekologen jeg var hos var KJEMPEFLINK! Håper du får komme til han :-) Husker ikke hva han het da....:-P
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2008 Nei jeg skal på alleris:) synes hvertfall det er bedre å dra til gynekolog å gjøre det. mer eksperter på det kanskje,hehe. uff,hørtes ikke no særlig ut det du var gjennom hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå