Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Hun er jo bare søt synes jeg da:) Og tenk hvor lenge hun har vært borte fra sønnen sin. Mange her inne overlever jo ikke et døgn en gang:)
Monajenten Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Men Leader'n da, må ikke si sånt. I følge DiB-standarden er hun jo da definert som elendig mor f o r a l l t i d .......!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Ja og den stakkars sønnen hennes er traumatisert for livet!
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Ja, synd hun ikke vant! Hun sa jo at det var for å prøve å få et bedre liv for seg og sønnen. Hadde jeg vunnet i lotto i går, skulle jeg jaggu ha gitt hun noen penger..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Jeg synes henne fortjente og vinne.. Hun er seg selv fullt ut.. Men hun fikk stooor stjerne i boken min når hun ikke brukte det i sin siste tale at dette ville hjelpe hennes sønn og henne.. At hun ikke brukte den sympatiformen.. Synd hun ikke vant.. Likte henne mere og mere for hver episode jeg.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå