babyklar er lykkelig :) Skrevet 24. desember 2008 #26 Skrevet 24. desember 2008 ***Mandag 15.*** Spennende, 1 pp prøverpånytt,2pp Eva, 1 pp (ca. her ツ ) ***Tirsdag 16.*** Prøverpånr*2* Lillejenta2, andre pp etter BO i oktober Kasa, 1pp (klar for 2.barn) ***Onsdag 17.*** KristineH79 om syklusen er jevn, 2pp Wanda71 Scoobydoo (tror dette er dagen..) Godjenta klar for søsken (tror det er her ca) Chiquetita, tror det er her, 2pp Catania, 3pp Lillejenta*vilhababyimagen* 1pp Nims, 3pp Jajaja 3pp ***Torsdag 18.*** jobber med saken. 8 pp Amia (2 pp etter SA) *Kleopatra* 2pp Gurine3.pp Lillemora Snoopy81 er i 3 pp (tror jeg havner her) Lillespire2009, 1pp (tror det er her sånn ca.) Snuppetupp (2 pp) ***Fredag 19.*** Meg og Lille Snuppis 080206 2pp Diamanda Galas...(ca her tror jeg) Ella 26 2.pp Prøver igjen....5. pp (1. pp etter MA) ~LilleKnøtt~ (1pp) (fikk posetiv test 11.12....) beatk (1. pp etter SA) ***Lørdag 20.*** Cilleb, 1pp babyklar 5 pp Baby-bea (2pp etter MA uke 13) pfeew 8.pp ***Søndag 21.*** mammatilnathalie ******************Ikke Gravid******************* Amia (TR 2 dager for tidlig...) Snuppetupp TR kom 1 dag før tiden Vi vil ha en liten knert 9.pp, TR kom akkurat når ff sa den skulle det :/ Lillejenta*vilhababyimagen*1pp - TR en dag for sent -prøverpånytt-2pp Tr.på ikm dagen Wanda 71, TR på dagen Meg og Lille snuppis 080206, går inn i 3 pp pfeew - "hei 9.pp....." godjenta klar for søsken TR kom nesten 5 dager på overtid inn i 4. pp ~LilleKnøtt~ (1pp) Ingen TR enda, men negativ test i dag, så regner med jeg ikke er gravid... babyklar ikke gravid... *********************Gravid********************** Prøverpånr*2*- sterk positivt test idag, 3 dager før IKM:) Termin 27 aug 09! Diamanda Galas testet positivt 2 dager før ikm Catania - positiv CB digital på IKM 17/12. Termin 28 aug 09 Snoopy81 - jippi!! Endelig positiv test!! KristineH79 Posetiv test i går
klar for 3? Skrevet 25. desember 2008 #27 Skrevet 25. desember 2008 ***Mandag 15.*** Spennende, 1 pp prøverpånytt,2pp Eva, 1 pp (ca. her ツ ) ***Tirsdag 16.*** Prøverpånr*2* Lillejenta2, andre pp etter BO i oktober Kasa, 1pp (klar for 2.barn) ***Onsdag 17.*** KristineH79 om syklusen er jevn, 2pp Wanda71 Scoobydoo (tror dette er dagen..) Godjenta klar for søsken (tror det er her ca) Chiquetita, tror det er her, 2pp Catania, 3pp Lillejenta*vilhababyimagen* 1pp Nims, 3pp Jajaja 3pp ***Torsdag 18.*** jobber med saken. 8 pp Amia (2 pp etter SA) *Kleopatra* 2pp Gurine3.pp Lillemora Snoopy81 er i 3 pp (tror jeg havner her) Lillespire2009, 1pp (tror det er her sånn ca.) Snuppetupp (2 pp) ***Fredag 19.*** Meg og Lille Snuppis 080206 2pp Diamanda Galas...(ca her tror jeg) Ella 26 2.pp Prøver igjen....5. pp (1. pp etter MA) ~LilleKnøtt~ (1pp) (fikk posetiv test 11.12....) beatk (1. pp etter SA) ***Lørdag 20.*** Cilleb, 1pp babyklar 5 pp Baby-bea (2pp etter MA uke 13) pfeew 8.pp ***Søndag 21.*** mammatilnathalie ******************Ikke Gravid******************* Amia (TR 2 dager for tidlig...) Snuppetupp TR kom 1 dag før tiden Vi vil ha en liten knert 9.pp, TR kom akkurat når ff sa den skulle det :/ Lillejenta*vilhababyimagen*1pp - TR en dag for sent -prøverpånytt-2pp Tr.på ikm dagen Wanda 71, TR på dagen Meg og Lille snuppis 080206, går inn i 3 pp pfeew - "hei 9.pp....." godjenta klar for søsken TR kom nesten 5 dager på overtid inn i 4. pp ~LilleKnøtt~ (1pp) Ingen TR enda, men negativ test i dag, så regner med jeg ikke er gravid... babyklar ikke gravid... cilleb, tr kom 5 dager etter ikm:( *********************Gravid********************** Prøverpånr*2*- sterk positivt test idag, 3 dager før IKM:) Termin 27 aug 09! Diamanda Galas testet positivt 2 dager før ikm Catania - positiv CB digital på IKM 17/12. Termin 28 aug 09 Snoopy81 - jippi!! Endelig positiv test!! KristineH79 Posetiv test i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå