Pulverpadda Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 .....Og hva heter dere egentlig?? Kan begynne med meg selv: Jeg valgte pulverpadda fordi jeg hadde dilla på dropsene når jeg var gravid forrige gang og fordi jeg spise dem når jeg lagde profil her, enkelt og greit. Heter egentlig Linda
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 har brukt mitt som nick overalt på sånne nettsteder (høres ut som den sjekkeren ) hehe. sånn typisk nettby og blink for noen år siden. jeg er et skikkelig vanedyr tror jeg heter charlotte
blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Het egentlig snartmamma her inne, men fant ut at det kunne bli litt "misvisende", så byttet litt. Også har jeg en blogg som heter det samme
Tigerpote Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Hei:) Jeg heter Tigerpote, fordi jeg elsker katter og kattedyr. Dessuten kan jeg stryke og være snill og god, men kan også klore fra meg om det skulle være nødvendig. Heter egentlig Cathrine.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 Jeg heter Anonym fordi dette er Anonymforumet.
Ønderkåver Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 Hei Linda:) Linda her også faktisk... Navnet mitt stammer fra den gangen jeg chatta på Eros. Der var det så mange idiotiske mannfolk, og da jeg bytta til Ønderkåver så skjønte de ikke at jeg var jente, så jeg slapp slike pm'er som spratt opp på skjermen. Vi var en gjeng som kjente hverandre rl, og de visste jo at jeg var meg:) Så jeg var altså ei jente undercover, men syntes det var kulere på en slags norsk;)
Trulte76 Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 jeg kalte jo deg pudderpadda da hehe..visst du husker trur mitt nick sier seg selv fikk en guttebaby i august
Pulverpadda Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. desember 2008 Bra argumenter for å hete Tigerpote. Synes Tigerpote er så utrolig søtt.... Kanskje det skal inn i navnlista mi sammen med Tigerlillie Tigerpote og Tigerlillie - Fiiiin familie
Pulverpadda Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. desember 2008 Pudderpadda ja hvorfor ikke??! Ditt nick sier igrunn det meste
sheila Skrevet 15. desember 2008 #14 Skrevet 15. desember 2008 Jeg eier ikke fantasi, så heter Sheila fordi det er mitt eget navn:) Synes det var like greit.
Miss Misantrop Skrevet 15. desember 2008 #15 Skrevet 15. desember 2008 Hvorfor Misantrop. Hvorfor en menneskehater. Mennesker er fasinerende, dyriske- Noen er gjennom gode. Mens andre er direkte Onde. Det er denne ondsakpen som har interessert meg i lengere tid. Hvor kommer denne ondskapen fra? Ville jeg vaere den som torturerer eller den som blir torturert. Ville jeg ha vaert den grusome nabodama i Treblinka... Vi odelegger jorden vi er satt til aa forvalgte. Vi forbruker hvis vi har mulighet. Jeg er en av de. Kvinner er kvinner verst leser jeg tilstadighet her inne. Et utrykk som det passer til en misantrop, selv om jeg hater det like dypt og indelig som jeg hater Hollywood filmer. Dessuten liker jeg boken: Misantropen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå