Gå til innhold

Er det mulig å bli så sentimental...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner virkelig det nærmer seg jul og at savnet etter mamma spesielt, men også stefar kommer snikende innpå.

Etter en hyggelig julemiddag hos min far og kone m/fam. så presset bare tårene på hele tiden og jeg kjente jeg måtte ta meg sammen.

Alle lukter, julepynt og jul minner meg om dem, og det føles bare fjernt og ikke feire med dem. Jeg føler meg fremmed i et kjærlig, men som bestandig har vært et 'annen' hjem.

Et lite hjertesukk. Det blir vel bedre med tiden... Føler meg som en liten drittunge *ler*....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Skjønner litt hvordan du har det, jula blir liksom ikke helt det samme etter at farmor, verdens nydeligste og mest omtenksomme dame, døde. Julaften hos farmor var alltid helt fantastisk, med så mye mat, kaker, godterier og gaver man kan tenke seg! Hun var virkelig noe for seg selv, og vi snakker fremdeles masse om henne i familien, 8 år etter at hun døde...

Skrevet

Nei, det er vel sånn for alle.. Alle har noen de har mistet og som de savner.. Det er vel noe med tiden også.. Den blir andre julen uten mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...